IPIR: Recent submissions
Now showing items 41-60 of 1077
-
Grupni oblik rada u inkluzivnoj nastavnoj praksi / Group form of work in inclusive teaching practice
(Subotica : Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera, 2023) -
Motivating Students to Learn is a Creative Act: A Qualitative Study on Teachers’ Beliefs / Uvjerenja učitelja o motivaciji učenika za učenje: kvalitativna studija
(Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 2023) -
Комуникација између родитеља и васпитача за време ванредног стања током пандемије COVID-19: Повезаност са ангажовањем родитеља у развојноподстицајним активностима / Preschool teacher-parent communication during COVID-19 pandemic lockdown: Relation to the parental engagement at home
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Computational/algorithmic thinking in school mathematics
(Berlin : EMS Press, 2023) -
Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Towards a more equitable education: from research to change
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Моделовање односа између трансформационог лидерства, академског оптимизма наставника и ангажовања наставника: докази из српског школског система / Modeling the relationships between transformational leadership, teacher academic optimism, and teacher engagement: Evidence from the Serbian school context
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Повезаност самопоуздања и постигнућа: перспектива учитеља
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
The importance of sociodemographic characteristics for the development of environmental literacy
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Приказ књиге “Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању” / Prikaz knjige “Vršnjačka prihvaćenost u inkluzivnom obrazovanju”
(Београд : Учитељски факултет, 2023) -
Како образовна очекивања родитеља утичу на самопоуздање ученика и њихову мотивацију да читају
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Emergence of computational/algorithmic thinking and its impact on the mathematics curriculum
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
Однос студената према властитој језичкој пракси, самопроцени писмености и њихово разумевање прочитаног / Odnos studenata prema vlastitoj jezičkoj praksi, samoproceni pismenosti i njihovo razumevanje pročitanog
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Социјални статус као предиктор читалачке писмености ученика у Србији
(PIRLS 2021: резултати и импликације, 2023) -
Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања / A phenomenological analysis of teacher experiences during professional learning on the implementation of the question formulation technique
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Motivation for learning science and mathematics: TIMSS research in Serbia / Мотивација за учење природних наука и математике: истраживање ТИМСС у Србији
(Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu, 2023) -
Razumevanje procesa rezilijentnosti iz ugla multisistemskog modela
(Beograd : Društvo defektologa Srbije, 2023)