IPIR: Recent submissions
Приказ резултата 21-40 од 1075
-
Приказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Подгорица : Завод за уџбенике и наставна средства, 2023) -
Задовољство послом у популацији наставника током првог таласа пандемије КОВИД 19 / Zadovoljstvo poslom u populaciji nastavnika tokom prvog talasa pandemije KOVID 19
(Београд : Друштво психолога Србије, 2023) -
Classroom practice and student motivation
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
What makes peer collaborative problem solving productive or unproductive: A qualitative systematic review
(Educational Research Review, 2023) -
The nexus of nationalism and egalitarianism in populist narratives and value orientations in Serbia in the 21st century
(Jagiellonian University Press, 2023) -
Foreword
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Learning and teaching mathematics / Učenje in poučevanje matematike
(Koper, Slovenia : Založba Univerze na Primorskem, 2023) -
Parents’ perception about the role of personal assistants for children with developmental disabilities
(Beograd : Univerzitet, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Introduction
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
Kulturni kapital i obrazovne prakse: Od saznanja do otvorenih pitanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2023) -
Life satisfaction and positive youth development in Serbia
(Belgrade : Sociological Scientific Society of Serbia, 2023) -
Како образовна очекивања родитеља утичу на самопоуздање ученика и њихову мотивацију да читају
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Emergence of computational/algorithmic thinking and its impact on the mathematics curriculum
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања / A phenomenological analysis of teacher experiences during professional learning on the implementation of the question formulation technique
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Како поступати у кризним ситуацијама : препоруке за школску заједницу / Kako postupati u kriznim situacijama : preporuke za školsku zajednicu
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
„Неке професоре је стварно занимало да ли ћемо ми нешто научити” – средњошколци онлајн настави и учењу током пандемије / „Some teachers were interested in whether we will learn something” – high school students about online teaching and learning during the pandemic
(Београд : Учитељски факултет, 2023) -
Свест о различитости и критичка свест наставника – sine qua non остваривања друштвене правде у школама / Teachers’ diversity awareness and critical consciousness - sine qua non of social justice in schools
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Bridging the Gap: The Affective Dimension of Learning Outcomes in Environmental Primary and Secondary Education
(SustainabilitySustainability, 2023) -
Стандарди квалитета квалитативних истраживања (с освртом на истраживања у образовању у Србији
(Бања Лука : Академија наука и умјетности Републике Српске, 2023)