IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању

Thumbnail
2023
Приказ књиге (94.58Kb)
Authors
Medar, Jelena
Contributors
Ševkušić, Slavica
Review (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Научну монографију „Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању”, чије су ауторке Миља Вујачић и Рајка Ђевић, објавио је 2022. године Институт за педагошка истраживања (Београд). Монографија представља резултат истраживања образовне праксе у области инклузивног образовања у београдским основним школама чији је циљ био да се испита социјална прихваћеност ученика који имају тешкоће у развоју. Заступљеност различитих облика дискриминације ученика у образовноваспитном систему представља проблем савремене друштвене заједнице, при чему су ученици који имају тешкоће у развоју изложени највећем ризику. С друге стране, прихваћеност ученика који имају тешкоће у развоју од стране вршњака у инклузивном образовном контексту предуслов је њиховог успешног развоја, о чему сведочи садржај ове монографије. Ауторке приступају темељној анализи различитих аспеката феномена социјалне прихваћености ученика који имају тешкоће у развоју у одељењима редовне школе. Социјална прихваћеност је, према њих...овим речима, условљена бројним чиниоцима који се односе на самог ученика, али такође и на вршњаке, наставнике, школу и друштво у целини.

Keywords:
вршњачка прихваћеност / иклузивно образовање
Source:
Зборник Института за педагошка истраживања, 2023, 55, 1, 235-238
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Note:
  • Приказ књиге: Вујачић, Миља, Ђевић, Рајка, "Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању" (2022), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_859

ISSN: 0579-6431; 1820-9270 (Online)

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_944
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/944
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
Institution/Community
IPI
TY  - JOUR
AU  - Medar, Jelena
PY  - 2023
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/944
AB  - Научну монографију „Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању”,
чије су ауторке Миља Вујачић и Рајка Ђевић, објавио је 2022. године Институт за педагошка истраживања (Београд). Монографија представља резултат
истраживања образовне праксе у области инклузивног образовања у београдским основним школама чији је циљ био да се испита социјална прихваћеност
ученика који имају тешкоће у развоју. Заступљеност различитих облика дискриминације ученика у образовноваспитном систему представља проблем савремене друштвене заједнице, при чему су ученици који имају тешкоће у развоју
изложени највећем ризику. С друге стране, прихваћеност ученика који имају
тешкоће у развоју од стране вршњака у инклузивном образовном контексту
предуслов је њиховог успешног развоја, о чему сведочи садржај ове монографије. Ауторке приступају темељној анализи различитих аспеката феномена
социјалне прихваћености ученика који имају тешкоће у развоју у одељењима
редовне школе. Социјална прихваћеност је, према њиховим речима, условљена
бројним чиниоцима који се односе на самог ученика, али такође и на вршњаке,
наставнике, школу и друштво у целини.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Зборник Института за педагошка истраживања
T1  - Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
EP  - 238
IS  - 1
SP  - 235
VL  - 55
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_944
ER  - 
@article{
author = "Medar, Jelena",
year = "2023",
abstract = "Научну монографију „Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању”,
чије су ауторке Миља Вујачић и Рајка Ђевић, објавио је 2022. године Институт за педагошка истраживања (Београд). Монографија представља резултат
истраживања образовне праксе у области инклузивног образовања у београдским основним школама чији је циљ био да се испита социјална прихваћеност
ученика који имају тешкоће у развоју. Заступљеност различитих облика дискриминације ученика у образовноваспитном систему представља проблем савремене друштвене заједнице, при чему су ученици који имају тешкоће у развоју
изложени највећем ризику. С друге стране, прихваћеност ученика који имају
тешкоће у развоју од стране вршњака у инклузивном образовном контексту
предуслов је њиховог успешног развоја, о чему сведочи садржај ове монографије. Ауторке приступају темељној анализи различитих аспеката феномена
социјалне прихваћености ученика који имају тешкоће у развоју у одељењима
редовне школе. Социјална прихваћеност је, према њиховим речима, условљена
бројним чиниоцима који се односе на самог ученика, али такође и на вршњаке,
наставнике, школу и друштво у целини.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Зборник Института за педагошка истраживања",
title = "Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању",
pages = "238-235",
number = "1",
volume = "55",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_944"
}
Medar, J.. (2023). Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању. in Зборник Института за педагошка истраживања
Београд : Институт за педагошка истраживања., 55(1), 235-238.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_944
Medar J. Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању. in Зборник Института за педагошка истраживања. 2023;55(1):235-238.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_944 .
Medar, Jelena, "Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању" in Зборник Института за педагошка истраживања, 55, no. 1 (2023):235-238,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_944 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB