Преглед Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa" аутора: "Стојановић, Александар"
Приказ резултата 1-15 од 15
-
Jeзичка култура у образовном контексту
Стевановић, Јелена (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда
Аврамовић, Зоран (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Еколошко васпитање и образовање у основној школи
Станишић, Јелена (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Истраживања о односу социјалне интеракције и когнитивног развоја – Педагошке импликације
Јошић, Смиљана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Како да наставници буду иновативни
Džinović, Vladimir (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Мотивација за учење и њен значај у настави
Лалић-Вучетић, Наташа (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Нежељени ефекти меритократије: Јачина утицаја дипломе и ригидности друштвене репродукције
Филиповић, Mирко (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Породица и миграционе аспирације у представама о будућности младих Србије: Психосоцијални приступ
Половина, Нада (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Правци развоја дијалошке праксе у настави
Милин, Владета (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине
Поповић-Ћитић, Бранислава (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Развој ране писмености и улога породице
Шева, Нада (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Социјалне интеракције ученика који имају сметње у развоју и могућности њиховог подстицања
Ђевић, Рајка (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Специфичне сметње у учењу: Од теоријских основа до педагошких импликација
Лазаревић, Емилија (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализа
Шевкушић, Славица (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса
Гутвајн, Николета; Малинић, Душица (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019)