IPI
Колекције у овој групи
Најновије
-
Classroom practice and student motivation
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
What makes peer collaborative problem solving productive or unproductive: A qualitative systematic review
(Educational Research Review, 2023) -
Foreword
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Learning and teaching mathematics / Učenje in poučevanje matematike
(Koper, Slovenia : Založba Univerze na Primorskem, 2023) -
Остваривање пријатељских односа међу вршњацима у основној школи / Establishing friendly relations with primary school peers
(Београд : Учитељски факултет, 2023) -
Parents’ perception about the role of personal assistants for children with developmental disabilities
(Beograd : Univerzitet, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Introduction
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
Тестирање разумевања прочитаног у дигиталном окружењу (digitalpirls 2021): поглед у будућност за Србију
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Перспектива родитеља у евалуацији инвентара за процену комуникацијског развоја деце / Parents’ perspective in the evaluation of a parental report inventory for the assessment of child communication development
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Teachers’ perspectives on challenges in inclusive education – a research overview
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Мотивисаност ученика да читају и осећај припадности школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
The most significant learning stories: TIMSS assessment items as a prompt for professional learning
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Student motivation in a cooperative learning context
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Fostering twenty-first century digital skills by the means of educational platforms in the times of COVID-19
(Routledge : Taylor & Francis, 2023) -
Задовољство послом у популацији наставника током првог таласа пандемије КОВИД 19 / Zadovoljstvo poslom u populaciji nastavnika tokom prvog talasa pandemije KOVID 19
(Београд : Друштво психолога Србије, 2023) -
Приказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Подгорица : Завод за уџбенике и наставна средства, 2023) -
Through an atmosphere of fairness to safer schools
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања / A phenomenological analysis of teacher experiences during professional learning on the implementation of the question formulation technique
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)