IPI
Collections in this community
Recent Submissions
-
Scaffolding the Learning in Rural and Urban Schools: Similarities and Differences
(Springer Nature, 2022) -
What Kind of E-assessment Feedback Is Important to Students? An Empirical Study
(Springer International Publishing, 2022) -
Emergent literacy practices and policies in the systems with transparent orthography
(Belgrade : Faculty of Philosophy, University of Belgrade, 2022) -
Usage of collaborative and reflexive technique in ecec teachers - horizontal learning in Serbia
(Belgrade : Faculty of Philosophy, University of Belgrade, 2022) -
Attitudes of Belgrade high school students about gender equality / Отношение старшеклассников Белграда к гендерному равенству
(Россия : Забайкальский государственный университет, Россия : Медицинский университет Семей, 2022) -
Iskustva roditelja o učenju i nastavi na daljinu
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 2022) -
Where did the high schoolers found support for learning during the pandemic?
(Beograd : Filozofski fakultet, 2022) -
Nastavne prakse koje promovišu socijalnoemocionalno učenje: korišćenje u uslovima pandemijskog obrazovanja
(Beograd : Filozofski fakultet, Beograd : Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd : Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Early Literacy and Numeracy Competencies: Predictors of Mathematics Achievement in the Dinaric Region
(Springer Nature, 2022) -
Алати за онлајн учење као средства за извођење наставе током пандемије / Online learning tools as a means of teaching during a pandemic
(Лепосавић : Учитељски факултет у Призрену, 2022) -
From collaboration to solutions: Encouraging collaborative problem solving through school practice
(Serbia : Faculty of Technical Sciences Čačak, 2022) -
Препятствия в социальной среде при реализации потенциала детей с нарушениями в развитии / Препреке у социјалном окружењу за остваривање потенцијала деце са тешкоћама у развоју
(Москва : Российский университет дружбы народов, 2022) -
Students’ sel skills, disciplinary practices and bulliyng: relevance for positive youth development
(Belgrade : Faculty of Philosophy, University of Belgrade, 2022) -
Coping strategies of primary school teachers in Serbia during the Covid-19 pandemic
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2022) -
Possibilities of applying online learning tools in the educational process / Mogućnosti primene onlajn alata za učenje u obrazovnovaspitnom procesu
(Prizren : Učiteljski fakultet, 2022) -
Growing Infantilism in Modern Adolescents and Young People: Symptoms and Causes / Прогрессирующий инфантилизм у современных подростков и молодежи: симптомы и причины
(Moscow : Peoples’ Friendship University of Russia, 2022) -
Наставничка перцепција сарадње са родитељима за време пандемије / Nastavnička percepcija saradnje sa roditeljima za vreme pandemije
(Београд : Учитељски факултет, 2022)