Како да наставници буду иновативни
Аутори
Džinović, VladimirОстала ауторства
Лазаревић, ЕмилијаГутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
У раду Како да наставници буду иновативни Владимир Џиновић
представља модел левка као облик професионалног учења наставника.
Такође, у раду су приказани резултати истраживања који показују да у
наставичким перцепцијама о иновативности преовлађује тема препрека
и изазова да се буде иновативан у школи, јер увођење новине суочава
наставнике са ризицима од неуспеха, као и са одсуством подршке у
колективу. С друге стране, показује се да наставници успешно уводе новине
у рад са ученицимакада постоји фацилитаторска подршка и када се ослоне
на позитивна искуства са иновацијама. Резултати сугеришу потребу да
се у школи обезбеди стална пракса неформалног кооперативног учења
наставника, као и да управа школе јасно пружи подршку иновативним
праксама и иновативним наставницима.
Кључне речи:
наставник / иновације / професионално учење / школаИзвор:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 107-121Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Džinović, Vladimir PY - 2019 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/409 AB - У раду Како да наставници буду иновативни Владимир Џиновић представља модел левка као облик професионалног учења наставника. Такође, у раду су приказани резултати истраживања који показују да у наставичким перцепцијама о иновативности преовлађује тема препрека и изазова да се буде иновативан у школи, јер увођење новине суочава наставнике са ризицима од неуспеха, као и са одсуством подршке у колективу. С друге стране, показује се да наставници успешно уводе новине у рад са ученицимакада постоји фацилитаторска подршка и када се ослоне на позитивна искуства са иновацијама. Резултати сугеришу потребу да се у школи обезбеди стална пракса неформалног кооперативног учења наставника, као и да управа школе јасно пружи подршку иновативним праксама и иновативним наставницима. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Настава и учење у процесима модернизације Србије T1 - Како да наставници буду иновативни EP - 121 SP - 107 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_409 ER -
@inbook{ author = "Džinović, Vladimir", year = "2019", abstract = "У раду Како да наставници буду иновативни Владимир Џиновић представља модел левка као облик професионалног учења наставника. Такође, у раду су приказани резултати истраживања који показују да у наставичким перцепцијама о иновативности преовлађује тема препрека и изазова да се буде иновативан у школи, јер увођење новине суочава наставнике са ризицима од неуспеха, као и са одсуством подршке у колективу. С друге стране, показује се да наставници успешно уводе новине у рад са ученицимакада постоји фацилитаторска подршка и када се ослоне на позитивна искуства са иновацијама. Резултати сугеришу потребу да се у школи обезбеди стална пракса неформалног кооперативног учења наставника, као и да управа школе јасно пружи подршку иновативним праксама и иновативним наставницима.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије", booktitle = "Како да наставници буду иновативни", pages = "121-107", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_409" }
Džinović, V.. (2019). Како да наставници буду иновативни. in Настава и учење у процесима модернизације Србије Београд : Институт за педагошка истраживања., 107-121. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_409
Džinović V. Како да наставници буду иновативни. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:107-121. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_409 .
Džinović, Vladimir, "Како да наставници буду иновативни" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):107-121, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_409 .