Како да наставници буду иновативни
Authors
Džinović, Vladimir
Contributors
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета

Малинић, Душица

Шева, Нада

Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Book part (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
У раду Како да наставници буду иновативни Владимир Џиновић
представља модел левка као облик професионалног учења наставника.
Такође, у раду су приказани резултати истраживања који показују да у
наставичким перцепцијама о иновативности преовлађује тема препрека
и изазова да се буде иновативан у школи, јер увођење новине суочава
наставнике са ризицима од неуспеха, као и са одсуством подршке у
колективу. С друге стране, показује се да наставници успешно уводе новине
у рад са ученицимакада постоји фацилитаторска подршка и када се ослоне
на позитивна искуства са иновацијама. Резултати сугеришу потребу да
се у школи обезбеди стална пракса неформалног кооперативног учења
наставника, као и да управа школе јасно пружи подршку иновативним
праксама и иновативним наставницима.
Keywords:
наставник / иновације / професионално учење / школаSource:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 107-121Publisher:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
- Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51
Institution/Community
IPITY - CHAP AU - Džinović, Vladimir PY - 2019 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/409 AB - У раду Како да наставници буду иновативни Владимир Џиновић представља модел левка као облик професионалног учења наставника. Такође, у раду су приказани резултати истраживања који показују да у наставичким перцепцијама о иновативности преовлађује тема препрека и изазова да се буде иновативан у школи, јер увођење новине суочава наставнике са ризицима од неуспеха, као и са одсуством подршке у колективу. С друге стране, показује се да наставници успешно уводе новине у рад са ученицимакада постоји фацилитаторска подршка и када се ослоне на позитивна искуства са иновацијама. Резултати сугеришу потребу да се у школи обезбеди стална пракса неформалног кооперативног учења наставника, као и да управа школе јасно пружи подршку иновативним праксама и иновативним наставницима. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Настава и учење у процесима модернизације Србије T1 - Како да наставници буду иновативни EP - 121 SP - 107 ER -
@inbook{ author = "Džinović, Vladimir", year = "2019", abstract = "У раду Како да наставници буду иновативни Владимир Џиновић представља модел левка као облик професионалног учења наставника. Такође, у раду су приказани резултати истраживања који показују да у наставичким перцепцијама о иновативности преовлађује тема препрека и изазова да се буде иновативан у школи, јер увођење новине суочава наставнике са ризицима од неуспеха, као и са одсуством подршке у колективу. С друге стране, показује се да наставници успешно уводе новине у рад са ученицимакада постоји фацилитаторска подршка и када се ослоне на позитивна искуства са иновацијама. Резултати сугеришу потребу да се у школи обезбеди стална пракса неформалног кооперативног учења наставника, као и да управа школе јасно пружи подршку иновативним праксама и иновативним наставницима.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије", booktitle = "Како да наставници буду иновативни", pages = "121-107" }
Džinović, V.. (2019). Како да наставници буду иновативни. in Настава и учење у процесима модернизације Србије Београд : Институт за педагошка истраживања., 107-121.
Džinović V. Како да наставници буду иновативни. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:107-121..
Džinović, Vladimir, "Како да наставници буду иновативни" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):107-121.