IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Правци развоја дијалошке праксе у настави

Thumbnail
2019
Pravci_razvoja_2019.pdf (1.763Mb)
Authors
Милин, Владета
Contributors
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У фокусу рада Правци развоја дијалошке праксе у настави чији је аутор Владета Милин анализирају се могући правци развоја дијалошке праксе у настави. Дијалог у настави може се разумети као један од централних дидактичких, али и педагошких проблема. Поред тога, указано је на сложеност појма дијалога у настави, на многострукост његовог представљања и одређења. Представљени су налази одабраних, релевантних истраживања у овој области који упућују на многобројне потенцијале и значај развоја дијалошке праксе у настави. Правци развоја су сагледани у оквиру неколико главних целина, те се разликују промене у домену научноистраживачког рада (развијање дидактичке теорије и модела наставе, односно концепција и појмовне апаратуре, као и унапређивање методологије и начина истраживања дијалошке праксе у настави) и промене на школском и системском нивоу (у области деловања наставника, на нивоу школе и образовног система). Истакнут је значај и потенцијал који развијање дијалошке праксе мож...е да има за унапређивање квалитета наставног рада, али и могући утицај оваквих промена на смењивање парадигматских оквира у области васпитања и образовања.

Keywords:
настава / пракса / модел наставе / наставник / васпитање / образовање
Source:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 123-140
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51

ISBN: 978-86-7447-150-0

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_408
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/408
Collections
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Милин, Владета
PY  - 2019
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/408
AB  - У фокусу рада Правци развоја дијалошке праксе у настави чији је
аутор Владета Милин анализирају се могући правци развоја дијалошке
праксе у настави. Дијалог у настави може се разумети као један од
централних дидактичких, али и педагошких проблема. Поред тога, указано
је на сложеност појма дијалога у настави, на многострукост његовог
представљања и одређења. Представљени су налази одабраних, релевантних
истраживања у овој области који упућују на многобројне потенцијале и
значај развоја дијалошке праксе у настави. Правци развоја су сагледани
у оквиру неколико главних целина, те се разликују промене у домену
научноистраживачког рада (развијање дидактичке теорије и модела наставе,
односно концепција и појмовне апаратуре, као и унапређивање методологије
и начина истраживања дијалошке праксе у настави) и промене на школском
и системском нивоу (у области деловања наставника, на нивоу школе и
образовног система). Истакнут је значај и потенцијал који развијање
дијалошке праксе може да има за унапређивање квалитета наставног рада,
али и могући утицај оваквих промена на смењивање парадигматских оквира
у области васпитања и образовања.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Настава и учење у процесима модернизације Србије
T1  - Правци развоја дијалошке праксе у настави
EP  - 140
SP  - 123
ER  - 
@inbook{
author = "Милин, Владета",
year = "2019",
abstract = "У фокусу рада Правци развоја дијалошке праксе у настави чији је
аутор Владета Милин анализирају се могући правци развоја дијалошке
праксе у настави. Дијалог у настави може се разумети као један од
централних дидактичких, али и педагошких проблема. Поред тога, указано
је на сложеност појма дијалога у настави, на многострукост његовог
представљања и одређења. Представљени су налази одабраних, релевантних
истраживања у овој области који упућују на многобројне потенцијале и
значај развоја дијалошке праксе у настави. Правци развоја су сагледани
у оквиру неколико главних целина, те се разликују промене у домену
научноистраживачког рада (развијање дидактичке теорије и модела наставе,
односно концепција и појмовне апаратуре, као и унапређивање методологије
и начина истраживања дијалошке праксе у настави) и промене на школском
и системском нивоу (у области деловања наставника, на нивоу школе и
образовног система). Истакнут је значај и потенцијал који развијање
дијалошке праксе може да има за унапређивање квалитета наставног рада,
али и могући утицај оваквих промена на смењивање парадигматских оквира
у области васпитања и образовања.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије",
booktitle = "Правци развоја дијалошке праксе у настави",
pages = "140-123"
}
Милин, В.. (2019). Правци развоја дијалошке праксе у настави. in Настава и учење у процесима модернизације Србије
Београд : Институт за педагошка истраживања., 123-140.
Милин В. Правци развоја дијалошке праксе у настави. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:123-140..
Милин, Владета, "Правци развоја дијалошке праксе у настави" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):123-140.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB