Преглед Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa" тема: "primary school"
Приказ резултата 1-11 од 11
-
How students with special needs should be educated
(Belgrade : Institute for Educational Research, Belgrade : Faculty of Teacher Education, Volgograd : Volgograd State Socio-Pedagogical University, 2016) -
Inkluzivno obrazovanje u Srbiji iz perspektive nastavnika osnovnih škola / Inclusive Education in Serbia from the Perspective of Primary School Teachers in Serbia
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018) -
Primary school and preschool teacher motivation for horizontal learning: the challenge and perspective of the professional learning communities development
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2021) -
Socijalna prihvaćenost učenika sa smetnjama u razvoju u nižim razredima redovne osnovne škole / In the social acceptance of pupils with developmental disabilities in the lower grades of primary school
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018) -
The symptoms of emotional and behavioral problems in older primary school students
(Belgrade : Institute for Educational Research, Belgrade : Faculty of Teacher Education, Volgograd : Volgograd State Socio-Pedagogical University, 2016) -
Испитивање знања из екологије помоћу тестова
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Подстицање сарадње у процесу учења у основној школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Показатељи стручног усавршавања наставника српског језика и књижевности / Indicators of the professional development of serbian language and literature teachers
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2015) -
Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012) -
Улога слободних активности у подстицању стваралачког рада, иницијативе и сарадње – когнитивни и социјални аспект
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012) -
Унапређивање наставе у основној школи: перспективе ученика / Improving teaching in primary schools: pupilsʼ perspectives
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2015)