Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
У раду се разматрају могућности за подстицање стваралаштва,
иницијативе и сарадње код даровитих ученика у основној школи.
Иницијативност и спремност на сарадњу даровитих ученика
посматране су у оквиру садржаја појма даровитости, резултата
истраживања о карактеристикама њиховог социјалног развоја и
њихове потребе да креативно уче и да се креативно изражавају.
Кључне речи:
даровитост / ученици / основна школа / креативност / giftedness / students / primary school / creativityИзвор:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња - Импликације за образовну праксу, II део, 2012, 365-388Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
- Од подстицања иницијативе, сарадње и стваралаштва у образовању до нових улога и идентитета у друштву (RS-MESTD-Basic Research (BR or ON)-179034)
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Максић, Славица PY - 2012 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/695 AB - У раду се разматрају могућности за подстицање стваралаштва, иницијативе и сарадње код даровитих ученика у основној школи. Иницијативност и спремност на сарадњу даровитих ученика посматране су у оквиру садржаја појма даровитости, резултата истраживања о карактеристикама њиховог социјалног развоја и њихове потребе да креативно уче и да се креативно изражавају. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Стваралаштво, иницијатива и сарадња - Импликације за образовну праксу, II део T1 - Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика EP - 388 SP - 365 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_695 ER -
@inbook{ author = "Максић, Славица", year = "2012", abstract = "У раду се разматрају могућности за подстицање стваралаштва, иницијативе и сарадње код даровитих ученика у основној школи. Иницијативност и спремност на сарадњу даровитих ученика посматране су у оквиру садржаја појма даровитости, резултата истраживања о карактеристикама њиховог социјалног развоја и њихове потребе да креативно уче и да се креативно изражавају.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња - Импликације за образовну праксу, II део", booktitle = "Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика", pages = "388-365", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_695" }
Максић, С.. (2012). Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња - Импликације за образовну праксу, II део Београд : Институт за педагошка истраживања., 365-388. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_695
Максић С. Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња - Импликације за образовну праксу, II део. 2012;:365-388. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_695 .
Максић, Славица, "Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња - Импликације за образовну праксу, II део (2012):365-388, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_695 .