IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Подстицање сарадње у процесу учења у основној школи

Thumbnail
2018
Podsticanje_saradnje_u_procesu_2018.pdf (512.9Kb)
Authors
Јошић, Смиљана
Contributors
Ђерић, Ивана
Максић, Славица
Гајић, Оливера
Алибабић, Шефика
Вујисић-Живковић, Наташа
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Ефикасна сарадња представља континуирану заједничку посвећеност два или више ученика да заједно постигну одређени циљ, покушају заједно да реше проблем или да конструишу том приликом ново знање. Циљ овог рада је да се опише један од начина за подстицања сарадње код ученика у основној школи. У раду се прво разматрају предности заједничког рада и пружају докази о улози вршњачке социјалне интеракције у когнитивном развоју. У складу са тим налазима, у раду се презентује инструмент за подстицање сарадње код деце који је усмерен на усвајање основних правила сарадње. Описано је на који начин су правила формулисана, због чега је свако правило важно и како се оно може представити ученицима у школи. Резултати експеримента који је спроведен са ученицима четвртог разреда основне школе указују да се социјалне вештине и начин комуникације може мењати и да наставници у великој мери могу код својих ученика развити културу критичког и аргументованог дискутовања. Због тога смо одлучили да н...а наредним странама управо предложимо наставницима како могу подстицати вршњачку сарадњу, јер ће им то бити једна од вештина потребна за адекватно функционисање у будућем животу.

Keywords:
основна школа / ученици / социјална интеракција / сарадња / експеримент / primary school / students / social interaction / cooperation / experiment
Source:
Истраживања у школи, 2018, 179-197
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
  • Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45

ISBN: 978-86-7447-139-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_457
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/457
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Јошић, Смиљана
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/457
AB  - Ефикасна сарадња представља континуирану заједничку посвећеност два
или више ученика да заједно постигну одређени циљ, покушају заједно
да реше проблем или да конструишу том приликом ново знање. Циљ овог
рада је да се опише један од начина за подстицања сарадње код ученика
у основној школи. У раду се прво разматрају предности заједничког рада
и пружају докази о улози вршњачке социјалне интеракције у когнитивном
развоју. У складу са тим налазима, у раду се презентује инструмент за
подстицање сарадње код деце који је усмерен на усвајање основних правила
сарадње. Описано је на који начин су правила формулисана, због чега је
свако правило важно и како се оно може представити ученицима у школи.
Резултати експеримента који је спроведен са ученицима четвртог разреда
основне школе указују да се социјалне вештине и начин комуникације може
мењати и да наставници у великој мери могу код својих ученика развити културу критичког и аргументованог дискутовања. Због тога смо одлучили
да на наредним странама управо предложимо наставницима како могу
подстицати вршњачку сарадњу, јер ће им то бити једна од вештина потребна
за адекватно функционисање у будућем животу.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Истраживања у школи
T1  - Подстицање сарадње у процесу учења у основној школи
EP  - 197
SP  - 179
ER  - 
@inbook{
author = "Јошић, Смиљана",
year = "2018",
abstract = "Ефикасна сарадња представља континуирану заједничку посвећеност два
или више ученика да заједно постигну одређени циљ, покушају заједно
да реше проблем или да конструишу том приликом ново знање. Циљ овог
рада је да се опише један од начина за подстицања сарадње код ученика
у основној школи. У раду се прво разматрају предности заједничког рада
и пружају докази о улози вршњачке социјалне интеракције у когнитивном
развоју. У складу са тим налазима, у раду се презентује инструмент за
подстицање сарадње код деце који је усмерен на усвајање основних правила
сарадње. Описано је на који начин су правила формулисана, због чега је
свако правило важно и како се оно може представити ученицима у школи.
Резултати експеримента који је спроведен са ученицима четвртог разреда
основне школе указују да се социјалне вештине и начин комуникације може
мењати и да наставници у великој мери могу код својих ученика развити културу критичког и аргументованог дискутовања. Због тога смо одлучили
да на наредним странама управо предложимо наставницима како могу
подстицати вршњачку сарадњу, јер ће им то бити једна од вештина потребна
за адекватно функционисање у будућем животу.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Истраживања у школи",
booktitle = "Подстицање сарадње у процесу учења у основној школи",
pages = "197-179"
}
Јошић, С.. (2018). Подстицање сарадње у процесу учења у основној школи. in Истраживања у школи
Београд : Институт за педагошка истраживања., 179-197.
Јошић С. Подстицање сарадње у процесу учења у основној школи. in Истраживања у школи. 2018;:179-197..
Јошић, Смиљана, "Подстицање сарадње у процесу учења у основној школи" in Истраживања у школи (2018):179-197.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB