IPI: Recent submissions
Prikaz rezultata 21-40 od 1079
-
Motivating Students to Learn is a Creative Act: A Qualitative Study on Teachers’ Beliefs / Uvjerenja učitelja o motivaciji učenika za učenje: kvalitativna studija
(Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 2023) -
Комуникација између родитеља и васпитача за време ванредног стања током пандемије COVID-19: Повезаност са ангажовањем родитеља у развојноподстицајним активностима / Preschool teacher-parent communication during COVID-19 pandemic lockdown: Relation to the parental engagement at home
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Teachers’ perspectives on challenges in inclusive education – a research overview
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
The most significant learning stories: TIMSS assessment items as a prompt for professional learning
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Fostering twenty-first century digital skills by the means of educational platforms in the times of COVID-19
(Routledge : Taylor & Francis, 2023) -
Приказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Подгорица : Завод за уџбенике и наставна средства, 2023) -
Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Задовољство послом у популацији наставника током првог таласа пандемије КОВИД 19 / Zadovoljstvo poslom u populaciji nastavnika tokom prvog talasa pandemije KOVID 19
(Београд : Друштво психолога Србије, 2023) -
Learning and teaching mathematics / Učenje in poučevanje matematike
(Koper, Slovenia : Založba Univerze na Primorskem, 2023) -
Computational/algorithmic thinking in school mathematics
(Berlin : EMS Press, 2023) -
Conclusion: Future Visions of the Impact of Internationalisation and Globalisation on School Mathematics Curriculum
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
Однос студената према властитој језичкој пракси, самопроцени писмености и њихово разумевање прочитаног / Odnos studenata prema vlastitoj jezičkoj praksi, samoproceni pismenosti i njihovo razumevanje pročitanog
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Социјални статус као предиктор читалачке писмености ученика у Србији
(PIRLS 2021: резултати и импликације, 2023) -
Односи мотивације и селф-концепта са постигнућем ученика у читању
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Kulturni kapital i obrazovne prakse: Od saznanja do otvorenih pitanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2023) -
Life satisfaction and positive youth development in Serbia
(Belgrade : Sociological Scientific Society of Serbia, 2023) -
Како образовна очекивања родитеља утичу на самопоуздање ученика и њихову мотивацију да читају
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Emergence of computational/algorithmic thinking and its impact on the mathematics curriculum
(Cham, Switzerland : Springer, 2023)