IPI: Recent submissions
Prikaz rezultata 1-20 od 1077
-
Exploring adults’ mediation in collaborative problem solving among adolescents
(Beograd : Filozofski fakultet, 2024) -
Bullying victimization experiences among Belgrade high school students
(Beograd : Filozofski fakultet, 2024) -
Early development of body parts vocabulary in Serbian: parent report data
(Beograd : Filozofski fakultet, 2024) -
Reflective practice in early childhood care and education learning communities: the most significant change stories
(Beograd : Filozofski fakultet, 2024) -
Validation of the achievement emotions questionnaire in mathematics among high school students
(XXX scientific conference: Empirical studies in psychology, 2024) -
Задовољство послом у популацији наставника током првог таласа пандемије КОВИД 19 / Zadovoljstvo poslom u populaciji nastavnika tokom prvog talasa pandemije KOVID 19
(Београд : Друштво психолога Србије, 2023) -
Learning and teaching mathematics / Učenje in poučevanje matematike
(Koper, Slovenia : Založba Univerze na Primorskem, 2023) -
Through an atmosphere of fairness to safer schools
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Fostering twenty-first century digital skills by the means of educational platforms in the times of COVID-19
(Routledge : Taylor & Francis, 2023) -
Teachers’ perspectives on challenges in inclusive education – a research overview
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Приказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Подгорица : Завод за уџбенике и наставна средства, 2023) -
Перспектива родитеља у евалуацији инвентара за процену комуникацијског развоја деце / Parents’ perspective in the evaluation of a parental report inventory for the assessment of child communication development
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Classroom practice and student motivation
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
What makes peer collaborative problem solving productive or unproductive: A qualitative systematic review
(Educational Research Review, 2023) -
Остваривање пријатељских односа међу вршњацима у основној школи / Establishing friendly relations with primary school peers
(Београд : Учитељски факултет, 2023) -
Свест о различитости и критичка свест наставника – sine qua non остваривања друштвене правде у школама / Teachers’ diversity awareness and critical consciousness - sine qua non of social justice in schools
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Social-status-related inequalities as a topic in contemporary educational research
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Тестирање разумевања прочитаног у дигиталном окружењу (digitalpirls 2021): поглед у будућност за Србију
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)