Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 17
Приступ стваралачком раду, сарадњи и иницијативи код деце са сметњама у развоју у инклузивном образовању
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Последњих деценија инклузивно образовање је у фокусу многих
интердисциплинарних истраживања, законских регулатива и
реформи образовних система, али и даље постоје бројне
недоумице и тешкоће у теоријским разматрањима и ...
Доприноси родитеља у развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности за сарадњу: импликације за васпитну праксу родитеља
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
In the first section of the book, Nada Polovina analyzed the role
of parents in two chapters. Parents are the first and still the most
important agents in child development. It is also discussed in what
ways the parents‟ ...
Нова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштво
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У трећем поглављу
аутори Владимир Џиновић и Ивана Ђерић баве се подстицањем
креативности, иницијативног понашања и сарадње међу наставницима у колективу као заједници заснованој на знању и профе-
сионалном умрежавању. ...
Допринос родитеља развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности на сарадњу: теоријске основе
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
In the first section of the book, Nada Polovina analyzed the role
of parents in two chapters. Parents are the first and still the most
important agents in child development. It is also discussed in what
ways the parents‟ ...
Метакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процеса
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Дијалог оријентисан на
проблем и метакогнитивне активности посматран је из пер-
спективе критичког мишљења које је, поред практиковања
дивергентног мишљења, неопходно за заокруживање креативног
процеса учења (Снежана ...
Истраживачки рад и решавање проблема као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње у настави
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Анализиран је истраживачки рад
ученика и у том контексту савладавање научне методологије која
укључује посматрање и експериментисање (Јасмина Шефер,
Јелена Радишић, Смиљана Јошић).
Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У литератури и школској пракси преовладава уверење да је
високо школско постигнуће значајан предуслов за оптималан
професионални развој и успех у животу, као и да школски
неуспех представља проблем на коме треба радити ...
Улога слободних активности у подстицању стваралачког рада, иницијативе и сарадње – когнитивни и социјални аспект
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Слободне активности у школи, како основној, тако и средњој,
представљају значајан сегмент васпитно-образовног процеса.
Оне чине слободнији и флексибилнији оквир школског деловања
којe омогућава лакше успостављање веза ...
Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У трећем делу књиге бавимо се наставним методама
подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за
промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа-
тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ...
Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У трећем делу књиге бавимо се наставним методама
подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за
промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа-
тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ...