IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење

Thumbnail
2012
Jezicka_i_naucna_pismenost_preduslov_za_efikasno_ucenje_2012.pdf (745.9Kb)
Authors
Тривић, Драгица
Стевановић, Јелена
Contributors
Шефер, Јасмина
Радишић, Јелена
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У трећем делу књиге бавимо се наставним методама подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа- тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини- цијативе и сарадничког понашања. Аутори затим дис- кутују о језичкој и научној писмености као предуслову за СИС понашање (Јелена Стевановић и Драгица Тривић).
The third section addresses teaching/learning methods used in class, which are critical for creative growth of children and youth in education process, their initiative and cooperative behaviour.
Keywords:
развој креативности / деца / школа / млади / образовни процес / creativity development / children / school / young / educational process
Source:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 159-185
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
  • Theory and practice of science in society: multidisciplinary, educational and intergenerational perspectives (RS-179048)
Note:
  • Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део

Cobiss ID: 195920908

ISBN: 978-86-7447-111-1

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_759
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/759
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Тривић, Драгица
AU  - Стевановић, Јелена
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/759
AB  - У трећем делу књиге бавимо се наставним методама
подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за
промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа-
тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини-
цијативе и сарадничког понашања. Аутори затим дис-
кутују о језичкој и научној писмености као предуслову за СИС
понашање (Јелена Стевановић и Драгица Тривић).
AB  - The third section addresses teaching/learning methods used in
class, which are critical for creative growth of children and youth in
education process, their initiative and cooperative behaviour.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење
EP  - 185
IS  - 2
SP  - 159
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_759
ER  - 
@inbook{
author = "Тривић, Драгица and Стевановић, Јелена",
year = "2012",
abstract = "У трећем делу књиге бавимо се наставним методама
подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за
промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа-
тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини-
цијативе и сарадничког понашања. Аутори затим дис-
кутују о језичкој и научној писмености као предуслову за СИС
понашање (Јелена Стевановић и Драгица Тривић)., The third section addresses teaching/learning methods used in
class, which are critical for creative growth of children and youth in
education process, their initiative and cooperative behaviour.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење",
pages = "185-159",
number = "2",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_759"
}
Тривић, Д.,& Стевановић, Ј.. (2012). Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 159-185.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_759
Тривић Д, Стевановић Ј. Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):159-185.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_759 .
Тривић, Драгица, Стевановић, Јелена, "Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):159-185,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_759 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB