IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Метакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процеса

Thumbnail
2012
bitstream_2325.pdf (670.8Kb)
Authors
Мирков, Снежана
Пешић, Јелена
Contributors
Шефер, Јасмина
Радишић, Јелена
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Дијалог оријентисан на проблем и метакогнитивне активности посматран је из пер- спективе критичког мишљења које је, поред практиковања дивергентног мишљења, неопходно за заокруживање креативног процеса учења (Снежана Мирков и Јелена Пешић). Предвиђамо да ће дивергентно мишљење бити најважније у будућности и стога њему посвећујемо посебну пажњу. Ми смо свесни, међу- тим, а и теорија такође говори о томе да дивергентни процес треба да буде комбинован са критичким мишљењем, усмереним ка адекватном решењу, да би се дошло до креативних исхода.
Problem oriented dialogue and metacognitive activities were interpreted from the critical thinking perspective which is, next to divergent practice, important for the completion of the creative learning processes manifested in outcomes (Sneţana Mirkov and Jelena Pešić). Divergent thinking is a way of thinking which is predicted to be the most important in future and it supports our original idea to pay a special attention to this topic. However, we are aware, and the theory also supports, that the divergent process has to be combined with critical thinking oriented to the adequate solution in order to become a real creative action and provide a creative outcome.
Keywords:
критичко мишљење / страралачки процес / савремено образовање / ученици / critical thinking / straral process / modern education / students
Source:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 267-288
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
  • Identification, measurement and development of the cognitive and emotional competences important for a Europe-oriented society (RS-179018)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36

Cobiss ID: 195920908

ISBN: 978-86-7447-111-1

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_764
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/764
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Мирков, Снежана
AU  - Пешић, Јелена
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/764
AB  - Дијалог оријентисан на
проблем и метакогнитивне активности посматран је из пер-
спективе критичког мишљења које је, поред практиковања
дивергентног мишљења, неопходно за заокруживање креативног
процеса учења (Снежана Мирков и Јелена Пешић). Предвиђамо
да ће дивергентно мишљење бити најважније у будућности и
стога њему посвећујемо посебну пажњу. Ми смо свесни, међу-
тим, а и теорија такође говори о томе да дивергентни процес
треба да буде комбинован са критичким мишљењем, усмереним
ка адекватном решењу, да би се дошло до креативних исхода.
AB  - Problem oriented dialogue and metacognitive
activities were interpreted from the critical thinking perspective
which is, next to divergent practice, important for the completion of
the creative learning processes manifested in outcomes (Sneţana
Mirkov and Jelena Pešić). Divergent thinking is a way of thinking
which is predicted to be the most important in future and it supports
our original idea to pay a special attention to this topic. However, we
are aware, and the theory also supports, that the divergent process has
to be combined with critical thinking oriented to the adequate solution
in order to become a real creative action and provide a creative
outcome.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Метакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процеса
EP  - 288
IS  - 2
SP  - 267
ER  - 
@inbook{
author = "Мирков, Снежана and Пешић, Јелена",
year = "2012",
abstract = "Дијалог оријентисан на
проблем и метакогнитивне активности посматран је из пер-
спективе критичког мишљења које је, поред практиковања
дивергентног мишљења, неопходно за заокруживање креативног
процеса учења (Снежана Мирков и Јелена Пешић). Предвиђамо
да ће дивергентно мишљење бити најважније у будућности и
стога њему посвећујемо посебну пажњу. Ми смо свесни, међу-
тим, а и теорија такође говори о томе да дивергентни процес
треба да буде комбинован са критичким мишљењем, усмереним
ка адекватном решењу, да би се дошло до креативних исхода., Problem oriented dialogue and metacognitive
activities were interpreted from the critical thinking perspective
which is, next to divergent practice, important for the completion of
the creative learning processes manifested in outcomes (Sneţana
Mirkov and Jelena Pešić). Divergent thinking is a way of thinking
which is predicted to be the most important in future and it supports
our original idea to pay a special attention to this topic. However, we
are aware, and the theory also supports, that the divergent process has
to be combined with critical thinking oriented to the adequate solution
in order to become a real creative action and provide a creative
outcome.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Метакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процеса",
pages = "288-267",
number = "2"
}
Мирков, С.,& Пешић, Ј.. (2012). Метакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процеса. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 267-288.
Мирков С, Пешић Ј. Метакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процеса. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):267-288..
Мирков, Снежана, Пешић, Јелена, "Метакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процеса" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):267-288.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB