IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Приступ стваралачком раду, сарадњи и иницијативи код деце са сметњама у развоју у инклузивном образовању

Thumbnail
2012
bitstream_2332.pdf (861.3Kb)
Authors
Лазаревић, Емилија
Contributors
Шефер, Јасмина
Радишић, Јелена
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Последњих деценија инклузивно образовање је у фокусу многих интердисциплинарних истраживања, законских регулатива и реформи образовних система, али и даље постоје бројне недоумице и тешкоће у теоријским разматрањима и практичној реализацији ове идеје. Иако је термин инклузија врло често употребљаван, посебно када се говори о образовним променама, у пракси је и даље недовољно разумевање основних димензија овог процеса. Инклузија се заснива на другачијем вредносном систему и на њему заснованој филозофији образовања, а под- разумева значајне промене у односу на програме рада, обра- зовање учитеља и наставника, методе рада, начин оцењивања, како би изашла у сусрет бројним различитостима, без обзира да ли потичу од сметњи или имају друго порекло.
Keywords:
школа / инклузивно образовање / инклузија / деца са сметњама у развоју / school / inclusive education / inclusion / children with disabilities
Source:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 329-363
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36

Cobiss ID: 195920908

ISBN: 978-86-7447-111-1

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_767
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/767
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Лазаревић, Емилија
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/767
AB  - Последњих деценија инклузивно образовање је у фокусу многих
интердисциплинарних истраживања, законских регулатива и
реформи образовних система, али и даље постоје бројне
недоумице и тешкоће у теоријским разматрањима и практичној
реализацији ове идеје. Иако је термин инклузија врло често
употребљаван, посебно када се говори о образовним променама,
у пракси је и даље недовољно разумевање основних димензија
овог процеса. Инклузија се заснива на другачијем вредносном
систему и на њему заснованој филозофији образовања, а под-
разумева значајне промене у односу на програме рада, обра-
зовање учитеља и наставника, методе рада, начин оцењивања,
како би изашла у сусрет бројним различитостима, без обзира да
ли потичу од сметњи или имају друго порекло.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Приступ стваралачком раду, сарадњи и иницијативи код деце са сметњама у развоју у инклузивном образовању
EP  - 363
IS  - 2
SP  - 329
ER  - 
@inbook{
author = "Лазаревић, Емилија",
year = "2012",
abstract = "Последњих деценија инклузивно образовање је у фокусу многих
интердисциплинарних истраживања, законских регулатива и
реформи образовних система, али и даље постоје бројне
недоумице и тешкоће у теоријским разматрањима и практичној
реализацији ове идеје. Иако је термин инклузија врло често
употребљаван, посебно када се говори о образовним променама,
у пракси је и даље недовољно разумевање основних димензија
овог процеса. Инклузија се заснива на другачијем вредносном
систему и на њему заснованој филозофији образовања, а под-
разумева значајне промене у односу на програме рада, обра-
зовање учитеља и наставника, методе рада, начин оцењивања,
како би изашла у сусрет бројним различитостима, без обзира да
ли потичу од сметњи или имају друго порекло.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Приступ стваралачком раду, сарадњи и иницијативи код деце са сметњама у развоју у инклузивном образовању",
pages = "363-329",
number = "2"
}
Лазаревић, Е.. (2012). Приступ стваралачком раду, сарадњи и иницијативи код деце са сметњама у развоју у инклузивном образовању. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 329-363.
Лазаревић Е. Приступ стваралачком раду, сарадњи и иницијативи код деце са сметњама у развоју у инклузивном образовању. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):329-363..
Лазаревић, Емилија, "Приступ стваралачком раду, сарадњи и иницијативи код деце са сметњама у развоју у инклузивном образовању" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):329-363.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB