IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика

Thumbnail
2012
Pristup_inicijativi_saradnji_i_stvaralackom_radu_kod_neuspesnih_ucenika_2012.pdf (679.2Kb)
Authors
Малинић, Душица
Гутвајн, Николета
Contributors
Шефер, Јасмина
Радишић, Јелена
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У литератури и школској пракси преовладава уверење да је високо школско постигнуће значајан предуслов за оптималан професионални развој и успех у животу, као и да школски неуспех представља проблем на коме треба радити превентивно. Родитељи и наставници очекују да ученик постигне успех у школи, при чему често занемарују чињеницу да успех није лако постићи и да су успони и падови саставни део животног искус- тва. Из перспективе родитеља и наставника неуспех у школи се углавном третира као последица деловања разноврсних узрока који се налазе у самом ученику, његовим унутрашњим процеси- ма, али и односима које успоставља у школи.
Keywords:
школа / школски неуспех / родитељи / наставници / постигнуће у школи / school / school failure / parents / teachers / achievement in school
Source:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 305-327
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36

Cobiss ID: 195920908

ISBN: 978-86-7447-111-1

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_766
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/766
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Малинић, Душица
AU  - Гутвајн, Николета
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/766
AB  - У литератури и школској пракси преовладава уверење да је
високо школско постигнуће значајан предуслов за оптималан
професионални развој и успех у животу, као и да школски
неуспех представља проблем на коме треба радити превентивно.
Родитељи и наставници очекују да ученик постигне успех у
школи, при чему често занемарују чињеницу да успех није лако
постићи и да су успони и падови саставни део животног искус-
тва. Из перспективе родитеља и наставника неуспех у школи се
углавном третира као последица деловања разноврсних узрока
који се налазе у самом ученику, његовим унутрашњим процеси-
ма, али и односима које успоставља у школи.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика
EP  - 327
IS  - 2
SP  - 305
ER  - 
@inbook{
author = "Малинић, Душица and Гутвајн, Николета",
year = "2012",
abstract = "У литератури и школској пракси преовладава уверење да је
високо школско постигнуће значајан предуслов за оптималан
професионални развој и успех у животу, као и да школски
неуспех представља проблем на коме треба радити превентивно.
Родитељи и наставници очекују да ученик постигне успех у
школи, при чему често занемарују чињеницу да успех није лако
постићи и да су успони и падови саставни део животног искус-
тва. Из перспективе родитеља и наставника неуспех у школи се
углавном третира као последица деловања разноврсних узрока
који се налазе у самом ученику, његовим унутрашњим процеси-
ма, али и односима које успоставља у школи.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика",
pages = "327-305",
number = "2"
}
Малинић, Д.,& Гутвајн, Н.. (2012). Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 305-327.
Малинић Д, Гутвајн Н. Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):305-327..
Малинић, Душица, Гутвајн, Николета, "Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):305-327.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB