Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика
Book part (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
У литератури и школској пракси преовладава уверење да је
високо школско постигнуће значајан предуслов за оптималан
професионални развој и успех у животу, као и да школски
неуспех представља проблем на коме треба радити превентивно.
Родитељи и наставници очекују да ученик постигне успех у
школи, при чему често занемарују чињеницу да успех није лако
постићи и да су успони и падови саставни део животног искус-
тва. Из перспективе родитеља и наставника неуспех у школи се
углавном третира као последица деловања разноврсних узрока
који се налазе у самом ученику, његовим унутрашњим процеси-
ма, али и односима које успоставља у школи.
Keywords:
школа / школски неуспех / родитељи / наставници / постигнуће у школи / school / school failure / parents / teachers / achievement in schoolSource:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 305-327Publisher:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
- From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
Note:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36
Institution/Community
IPITY - CHAP AU - Малинић, Душица AU - Гутвајн, Николета PY - 2012 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/766 AB - У литератури и школској пракси преовладава уверење да је високо школско постигнуће значајан предуслов за оптималан професионални развој и успех у животу, као и да школски неуспех представља проблем на коме треба радити превентивно. Родитељи и наставници очекују да ученик постигне успех у школи, при чему често занемарују чињеницу да успех није лако постићи и да су успони и падови саставни део животног искус- тва. Из перспективе родитеља и наставника неуспех у школи се углавном третира као последица деловања разноврсних узрока који се налазе у самом ученику, његовим унутрашњим процеси- ма, али и односима које успоставља у школи. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део T1 - Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика EP - 327 IS - 2 SP - 305 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_766 ER -
@inbook{ author = "Малинић, Душица and Гутвајн, Николета", year = "2012", abstract = "У литератури и школској пракси преовладава уверење да је високо школско постигнуће значајан предуслов за оптималан професионални развој и успех у животу, као и да школски неуспех представља проблем на коме треба радити превентивно. Родитељи и наставници очекују да ученик постигне успех у школи, при чему често занемарују чињеницу да успех није лако постићи и да су успони и падови саставни део животног искус- тва. Из перспективе родитеља и наставника неуспех у школи се углавном третира као последица деловања разноврсних узрока који се налазе у самом ученику, његовим унутрашњим процеси- ма, али и односима које успоставља у школи.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део", booktitle = "Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика", pages = "327-305", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_766" }
Малинић, Д.,& Гутвајн, Н.. (2012). Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 305-327. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_766
Малинић Д, Гутвајн Н. Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):305-327. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_766 .
Малинић, Душица, Гутвајн, Николета, "Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):305-327, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_766 .