Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 10
Уважавање образовних потреба даровитог детета у школи / Recognition of a gifted child’s educational needs in school
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2003)
School is expected to support gifted children development by offering adequate education, thereby enabling children to display and use their strengths to a reasonable extent and at the right time, and all this to contribute ...
Дијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у настави
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Они потом
анализирају методе подучавања/учења којима се подржава
дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и
остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције,
решавање отворених (неструктурисаних) ...
Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У раду се разматрају могућности за подстицање стваралаштва,
иницијативе и сарадње код даровитих ученика у основној школи.
Иницијативност и спремност на сарадњу даровитих ученика
посматране су у оквиру садржаја појма ...
Self-perception of students from gifted and regular programmes
(New Delhi : Mosaic Books, 2000)
Self-perceptions and social self-esteem are important for the gifted individuals consists of accurate perception of self as gifted as they strive to realize their potential. Research study was conducted in order to understand ...
Метакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процеса
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Дијалог оријентисан на
проблем и метакогнитивне активности посматран је из пер-
спективе критичког мишљења које је, поред практиковања
дивергентног мишљења, неопходно за заокруживање креативног
процеса учења (Снежана ...
Наставници и ученици као истраживачи у школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
У раду се разматрају потребе и могућности за ангажовање наставног особља
и ученика као истраживача у истраживањима чији је циљ стицање бољих
увида у актуелне проблеме васпитнообразовног процеса, образовног
система и ...
Истраживачки рад и решавање проблема као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње у настави
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Анализиран је истраживачки рад
ученика и у том контексту савладавање научне методологије која
укључује посматрање и експериментисање (Јасмина Шефер,
Јелена Радишић, Смиљана Јошић).
Подршка интересовањима ученика у школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
У раду се анализирају потребе и могућности за испитивање интересовања
ученика у школи због значаја који интересовања имају за процес учења,
развој унутрашње мотивације и испољавање и развој способности,
талената и ...
Подстицање сарадње у процесу учења у основној школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
Ефикасна сарадња представља континуирану заједничку посвећеност два
или више ученика да заједно постигну одређени циљ, покушају заједно
да реше проблем или да конструишу том приликом ново знање. Циљ овог
рада је да се ...
University students’ beliefs about learning and knowledge and their approaches to learning
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2021)
The paper University Students’ Beliefs About Learning and Knowledge and Their
Approaches to Learning by Snežana Mirkov presents the results of research based
on SAL (Students’ Approaches to Learning) perspective and ...