IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Наставници и ученици као истраживачи у школи

Thumbnail
2018
bitstream_1138.pdf (486.5Kb)
Authors
Ивана, Ђерић
Contributors
Ђерић, Ивана
Максић, Славица
Гајић, Оливера
Алибабић, Шефика
Вујисић-Живковић, Наташа
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У раду се разматрају потребе и могућности за ангажовање наставног особља и ученика као истраживача у истраживањима чији је циљ стицање бољих увида у актуелне проблеме васпитнообразовног процеса, образовног система и образовања у целини. Као непосредни актери васпитнообразовног рада у школи, наставници и ученици најбоље познају тешкоће у реализацији програма и начина рада, а и највише су заинтересовани да школа буде што боље место за њихов рад и развој. Анализирани су услови које је потребно испунити да би наставници и ученици могли да се ангажују као истраживачи који посматрају и испитују сопствену школску праксу, а подаци из тако изведених истраживачких студија могли би да допринесу доношењу квалитетнијих одлука о променама у школи и образовању. Дискутовани су резултати неколико студија које су реализоване у другим срединама, истакнути су њихови домети и дате су импликације за извођење сличних истраживања у нашој средини.
Keywords:
школа / истраживачи / наставници / ученици / school / researchers / teachers / students
Source:
Истраживања у школи, 2018, 13-30
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
  • Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45

ISBN: 978-86-7447-139-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_450
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/450
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Ивана, Ђерић
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/450
AB  - У раду се разматрају потребе и могућности за ангажовање наставног особља
и ученика као истраживача у истраживањима чији је циљ стицање бољих
увида у актуелне проблеме васпитнообразовног процеса, образовног
система и образовања у целини. Као непосредни актери васпитнообразовног
рада у школи, наставници и ученици најбоље познају тешкоће у реализацији
програма и начина рада, а и највише су заинтересовани да школа буде
што боље место за њихов рад и развој. Анализирани су услови које је
потребно испунити да би наставници и ученици могли да се ангажују као
истраживачи који посматрају и испитују сопствену школску праксу, а подаци
из тако изведених истраживачких студија могли би да допринесу доношењу
квалитетнијих одлука о променама у школи и образовању. Дискутовани
су резултати неколико студија које су реализоване у другим срединама,
истакнути су њихови домети и дате су импликације за извођење сличних
истраживања у нашој средини.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Истраживања у школи
T1  - Наставници и ученици као истраживачи у школи
EP  - 30
SP  - 13
ER  - 
@inbook{
author = "Ивана, Ђерић",
year = "2018",
abstract = "У раду се разматрају потребе и могућности за ангажовање наставног особља
и ученика као истраживача у истраживањима чији је циљ стицање бољих
увида у актуелне проблеме васпитнообразовног процеса, образовног
система и образовања у целини. Као непосредни актери васпитнообразовног
рада у школи, наставници и ученици најбоље познају тешкоће у реализацији
програма и начина рада, а и највише су заинтересовани да школа буде
што боље место за њихов рад и развој. Анализирани су услови које је
потребно испунити да би наставници и ученици могли да се ангажују као
истраживачи који посматрају и испитују сопствену школску праксу, а подаци
из тако изведених истраживачких студија могли би да допринесу доношењу
квалитетнијих одлука о променама у школи и образовању. Дискутовани
су резултати неколико студија које су реализоване у другим срединама,
истакнути су њихови домети и дате су импликације за извођење сличних
истраживања у нашој средини.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Истраживања у школи",
booktitle = "Наставници и ученици као истраживачи у школи",
pages = "30-13"
}
Ивана, Ђ.. (2018). Наставници и ученици као истраживачи у школи. in Истраживања у школи
Београд : Институт за педагошка истраживања., 13-30.
Ивана Ђ. Наставници и ученици као истраживачи у школи. in Истраживања у школи. 2018;:13-30..
Ивана, Ђерић, "Наставници и ученици као истраживачи у школи" in Истраживања у школи (2018):13-30.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB