IPIR: Recent submissions
Now showing items 41-60 of 1079
-
Student motivation in a cooperative learning context
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Kulturni kapital i obrazovne prakse: Od saznanja do otvorenih pitanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2023) -
Како поступати у кризним ситуацијама : препоруке за школску заједницу / Kako postupati u kriznim situacijama : preporuke za školsku zajednicu
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Како образовна очекивања родитеља утичу на самопоуздање ученика и њихову мотивацију да читају
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Односи мотивације и селф-концепта са постигнућем ученика у читању
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања / A phenomenological analysis of teacher experiences during professional learning on the implementation of the question formulation technique
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Life satisfaction and positive youth development in Serbia
(Belgrade : Sociological Scientific Society of Serbia, 2023) -
Emergence of computational/algorithmic thinking and its impact on the mathematics curriculum
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
Карактеристике игровних интеракција близанаца са поремећајем из спектра аутизма / Characteristics of play interaction in twins with autism spectrum disorder
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Kulturalne kompetencije u obrazovanju: rezultati samoprocene nastavnika srednje škole / Cultural competencies in education: results from self-assessment of high school teachers
(Beograd : Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
The importance of sociodemographic characteristics for the development of environmental literacy
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Social-status-related inequalities as a topic in contemporary educational research
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Свест о различитости и критичка свест наставника – sine qua non остваривања друштвене правде у школама / Teachers’ diversity awareness and critical consciousness - sine qua non of social justice in schools
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Bridging the Gap: The Affective Dimension of Learning Outcomes in Environmental Primary and Secondary Education
(SustainabilitySustainability, 2023)