IPIR: Recent submissions
Now showing items 61-80 of 1077
-
Како образовна очекивања родитеља утичу на самопоуздање ученика и њихову мотивацију да читају
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Motivation for learning science and mathematics: TIMSS research in Serbia / Мотивација за учење природних наука и математике: истраживање ТИМСС у Србији
(Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu, 2023) -
ПИРЛС 2021 – национални извештај о резултатима истраживања читалачке писмености / PIRLS 2021 – nacionalni izveštaj o rezultatima istraživanja čitalačke pismenosti
(Београд : Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања, 2023) -
Satisfaction with different aspects of life and positive future expectations among high school students: Specific significance of satisfaction with school / Zadovoljstvo različitim aspektima života i pozitivna očekivanja od budućnosti kod srednjoškolaca - specifičan značaj zadovoljstva školom
(Nastava i vaspitanjeNastava i vaspitanje, 2023) -
Factors of a sense of school belonging: Bronfenbrenner’s theoretical model as a starting framework for interpretation
(Niš : Univerzitet u Nišu, 2023) -
Cooperative learning and promoting equity in education
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Sensory processing features in children with cochlear implants
(University of Zagreb, Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, 2023) -
Предиктори еколошке свести ученика основних школа у Србији / Predictors of environmental awareness among primary school students in Serbia
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Улога црта личности и емоционалне интелигенције у предикцији академског стреса код студената / The role of personality traits and emotional intelligence in predicting academic stress among university students
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Капацитет ментализације код адолесцената: допринос васпитних стилова родитеља / Capacity for mentalization in adolescents: The contribution of parenting styles
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Teachers’ disciplinary practices and prosocial behavior in high school students
(Niš : Faculty of Philosophy, 2023) -
Relation between student achievement and social status in oecd and post-Yugoslav countrie
(Belgrade : Sociological Scientific Society of Serbia, 2023) -
What differentiates productive from unproductive adolescent groups engaged in collaborative problem-solving: A qualitative systematic review
(Finland : University of Turku, 2023) -
Relevance of parental monitoring strategies in explanation of externalizing behaviour problems in adolescence: Mediation of parental knowledge
(Novi Sad : Filozofski fakultet, 2023) -
School engagement of high school students : Gender and age differences
(Beograd : Filozofski fakultet, 2023) -
Kulturalne kompetencije u obrazovno-vaspitnoj praksi: samoprocena nastavnika srednjih škola
(Beograd : Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2023) -
Интернет као ресурс у сарадничком решавању проблема: приказ тренинга / Internet kao resurs u saradničkom rešavanju problema: prikaz treninga
(Београд : Друштво психолога Србије, 2023) -
Карактеристике кућног окружења и развој читалачких компетенција: кластер анализа података из студије PIRLS 2021
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)