Search
Now showing items 1-10 of 291
Trust Me, I am Lying to You: Children’s Ability to Give False Statements and Its Correlates
(Novi Sad : Filozofski fakultet, 2021)
Lying emerges early during preschool age. The focus of previous research has been mainly related to the ability to lie in preschool children. In this research, which uses a new procedure to lie, the aim was to examine the ...
Nastavne prakse koje promovišu socijalnoemocionalno učenje: korišćenje u uslovima pandemijskog obrazovanja
(Beograd : Filozofski fakultetBeograd : Institut za pedagogiju i andragogijuBeograd : Pedagoško društvo Srbije, 2022)
Proces socijalno-emocionalnog učenja ocenjuje se važnim faktorom akademskog postignuća,
pozitivnog socijalnog ponašanja i adekvatnog emocionalnog funkcionisanja učenika.
Uvažavajući značaj primene nastavnih praksi koje ...
Model agonističkog selfa: oblici razvoja i promene
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanjaBeograd : Institut za psihologiju, 2021)
Predmet ovog rada su oblici razvoja i promene agonistički koncipiranog selfa (Gutvajn
i Džinović, 2019; Džinović, 2020), koji se oslanja na polifono, fukoovsko i konstruktivističko
stanovište. Ovaj model se delimično ...
Educators’ Beliefs about Creativity Development in Educational Setting
(Beograd : Institut za psihologijuBeograd : Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, 2020)
The goal of the study was to identify educators’
beliefs about creativity development of children and
youth in educational setting by applying the Expert
Model of Supporting Creativity. Research participants
included ...
The most significant learning stories: TIMSS assessment items as a prompt for professional learning
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023)
Education policymakers in Serbia recognized that schools and teachers should include
the results of International Large-scale Assessments (ILSAs) in further plans for
improving the quality of teaching (Official Gazette ...
Grupni oblik rada u inkluzivnoj nastavnoj praksi / Group form of work in inclusive teaching practice
(Subotica : Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera, 2023)
Vođeni saznanjem o značaju grupnog oblika nastavnog rada za učenike sa posebnim potrebama i rezultatima istraživanja koji ukazuju da u inkluzivnoj nastavnoj praksi u našoj sredini ovakav način rada nije zastupljen u velikoj ...
Извори грешака у TIMSS задацима из области биологије
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Истраживања показују да ученици исказују велики број ненаучних идеја у
области природних наука. Наставници се неретко суочавају са различитим
личним схватањима ученика о природним појавама и процесима. Због тога
упознавње ...
Mogućnosti formalnog obrazovanja omladinskih radnika: rezultati komparativne analize
(Beograd : Društvo defektologa Srbije, 2022)
Pozicija omladinskog rada u Republici Srbiji, posmatrano sa aspektaprofesionalizacije zanimanja i definisanja standarda kompetencija omladinskih radnika,značajno je unapređena tokom poslednje decenije. Međutim, primena ...
How may applying computational thinking contribute to developing mathematical thinking
(Koper, Slovenia : Založba Univerze na Primorskem, 2023)
By assuming that applying computational thinking (CT) successfully is an
important goal in contemporary education, this paper examines in what ways
such application may contribute to the development of mathematical
thinking ...
Однос текста и илустрације: перспектива илустратора и учитеља / The relationship between text and illustration: the perspective of illustrators and teachers
(Београд : Учитељски факултет, 2021)
Илустрација као ефикасно средство комуникације помаже разумевању прочитаног развијајући богатство дечјег речника и утичући у крајњем исходу на мотивацију и постигнуће детета. Циљ овог рада је да се утврди како учитељи и ...