Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 27
Promocija i uvažavanje različitosti i ravnopravnosti u školskom okruženju u cilju prevencije govora mržnje i diskriminacije kod mladih: slučaj beogradske opštine Stari grad / Promotion and respect for diversity and equality in the school environment in order to prevent hate speech and discrimination among young people: the case of the Belgrade municipality of Stari grad
(Beograd : CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine, 2021)
Publikacija „Promocija i uvažavanje različitosti i ravnopravnosti u školskom okruženju u cilju prevencije govora mržnje i diskriminacije kod mladih“ nastala je u okviru projekta „Promocija različitosti i ravnopravnosti u ...
Повезаност осећаја припадности школи са позитивним развојним исходима ученика / Povezanost osećaja pripadnosti školi sa pozitivnim razvojnim ishodima učenika
(Београд : Учитељски факултет, 2022)
Осећај припадности школи најчешће се дефинише као мера у којој се ученици
осећају лично прихваћеним, поштованим, укљученим и подржаним од стране
других актера школског окружења. Током последње деценије интензивирани
су ...
Potrebe osnovnih škola u Srbiji tokom pandemije covid-19 u kontekstu prevencije rizičnih ponašanja učenika: perspektiva nastavnika / The needs of primary schools in Serbia during the covid-19 pandemic in the context of prevention of risky behaviors of students: a teacher's perspective
(Beograd : CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine, 2021)
Zdravstvena kriza izazvana pandemijom virusa korona (COVID-19) donela je mnoge promene
u funkcionisanju svih aktera obrazovno-vaspitnog sistema u svetu i Srbiji. Uvođenje
onlajn nastave, smanjenje broja učenika po grupama ...
Оријентација средњошколаца на будућност у условима пандемије / Orientation of high school students to the future in the conditions of a pandemic
(Београд : Учитељски факултет, 2022)
Оријентација на будућност представља начин на који појединац замишља свој
развој и одређује колико ће бити успешан у реализацији очекиване
будућности. Глобално пандемијско окружење било је посебан изазов за младе
који ...
Attitudes of Belgrade high school students about gender equality / Отношение старшеклассников Белграда к гендерному равенству
(Россия : Забайкальский государственный университетРоссия : Медицинский университет Семей, 2022)
The paper presents the results of a survey on attitudes
towards gender equality among students from 11 Belgrade high schools. The
obtained findings were discussed in accordance with current knowledge, and
served as a ...
Национални извештај :TIMSS 2019 у Србији : преглед основних налаза
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2020)
Међународна асоцијација за евалуацију образовних постигнућа (International Association
for the Evaluation of Educational Achievement – IEA) је независно удружење које већ 60
година окупља различите истраживачке институције ...
Еколошки погледи на свет ученика основне и средње школе: примена НЕП скале / Ecological worldviews of primary and secondary school students: application of the NEP scale
(Београд : Учитељски факултет, 2021)
Ставови према животној средини представљају начин на који појединац
посматра свет око себе и важно их је испитивати, јер често одређују понашање које или
повећава или смањује квалитет животне средине. Циљ рада је испитати ...
Razlike u razvojnim prednostima kod učenika sa i bez teškoća u socijalnom i emocionalnom razvoju / Developmental assets in students with and without social and emotional difficulties
(Beograd : Laboratorija za eksperimentalnu psihologijuBeograd : Filozofski fakultet, 2021)
Model razvojnih prednosti predstavlja jedan od vodećih pristupa nastalih u okviru
perspektive pozitivnog razvoja. Istraživački nalazi dosledno potvrđuju vezu između broja
razvojnih prednosti koje mladi ostvaruju i ...
Кто несет ответственность за школьную неуспешность? / Whose responsibility is school failure?
(Москва : РУДН, 2020)
В статье представлена концепция школьной неуспешности
и приведены результаты исследований, представляющие то, как
учащиеся и учителя относятся к явлению школьной неуспешнос-
ти и в какой степени считают себя ответственными ...
Students’ sel skills, disciplinary practices and bulliyng: relevance for positive youth development
(Belgrade : Faculty of Philosophy, University of Belgrade, 2022)
The extent to which SEL (socio-emotional learning) techniques were provided in schools
as well as the level of students’ SEL skills is frequently examined in relation to different
aspects of negative aspects of school ...