Претраживање
Приказ резултата 1-9 од 9
Квалитет наставе и постигнућа ученика у истраживању TIMSS 2015
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)
У овом раду анализирани су налази добијени у оквиру истраживања TIMSS 2015 који се односе
на професионалне карактеристике наставника и њихове праксе у раду са ученицима четвртог
разреда у настави математике и природних ...
Повезаност културнoг кaпизaлa и прeмљeнoсти шкoлe са пoстигнућeм учeникa
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)
У раду се полази од схватања да су школски успех, образовне аспирације и животне шансе ученика
условљене културним капиталом породице, као и од става да опремљеност школе представља
значајан фактор постигнућа, посебно у ...
TIMSS 2011 – TIMSS 2015: Чиме се може објаснити напредак у постигнућу ученика?
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)
Постигнуће које су ученици четвртог разреда основне школе из Србије остварили у два циклуса
TIMSS истраживања (2011 и 2015) можемо сматрати задовољавајућим. У оба циклуса постигнуће
је било значајно изнад просека TIMSS ...
Безбедност ученика у школи: Перспектива директора и ученика
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)
Да би школа била подстицајна средина за учење и развој, потребно је да се ученици у њој осећају
сигурно и безбедно. У основне карактеристике безбедне школе убрајају се: (а) уважавање свих
особа у школи; (б) јасна очекивања ...
Значај језичке компетенције за постигнуће ученика из математике и природних наука
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)
Посматрано, најпре, у школском контексту, од повезаности језичке, математичке и научне
писмености може зависити целокупан успех ученика. С тим у вези, циљ истраживања представља
испитивање језичких карактеристика одговора ...
Карактеристике кућног окружења и постигнуће из математике: увиди из TIMSS 2015 циклуса
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)
У овом раду приказујемо део анализа у вези са односом карактеристика кућног окружења и
постигнућа ученика 4. разреда основне школе у Србији из домена математике. Циљ истраживања био
је да се утврди да ли постоје различите ...
Постигнуће ученика из природних наука: Главни налази, трендови и наставни програм
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)
У савременом свету научна писменост сматра се једном од кључних компетенција коју је
потребно развијати током школовања и наглашава се да је одређени степен разумевања
природних наука неопходан да би људи могли на ...
Постигнућа ученика из математике по областима садржаја
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)
Циљ рада је да на основу резултата остварених у истраживању TIMSS 2015 у математици буде
анализиран успех ученика четвртог разреда основне школе у Србији по областима (број,
геометријски облици и мере и приказивање ...
Самоуверења ученика о компете тности у математици и природним наукама у истраживању TIMSS 2015
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)
Академски селф-концепт и унутрашња мотивација за математику и природне науке су
конструкти помоћу којих се у истраживању TIMSS 2015 операционализују ученичка самоуверења
о компетентности, као важни предиктори постигнућа ...