Преглед тема: "učenici"
Приказ резултата 21-40 од 65
-
Kognitivna potpora razvoju kreativnosti u školi iz perspektive učenika
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 2022) -
Koncepcija međunarodnog istraživanja TIMSS 2019
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2021) -
Leksičko-semantičke vežbe u udžbenicima za drugi razred osnovne škole / Lexical semantics exercises in texbooks for the second grade of primary school
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019) -
The level of development of hyponymy in the language of junior elementary-school students / Razvijenost hiponimije u jeziku učenika mlađeg osnovnoškolskog uzrasta
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2015) -
Methods of providing for gifted students / Oblici vaspitno-obrazovnog rada sa darovitim učenicima
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 1996) -
Motivacioni profili učenika u matematici: TIMSS 2019
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2021) -
Motivisanost učenika za učenje na času / Motivation of students to learn in class
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020) -
Nivo ekološkog obrazovanja učenika u Republici Severnoj Makedoniji / Students’ level of environmental education in the Republic of North Macedonia
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019) -
Odnos altruistički motivisanih nastavnika prema vršnjačkom nasilju / Relationship of altruistically motivated teachers towards peer violence
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019) -
On certain aspects of the semantic development of younger primary school-age children / O nekotoryh aspektah semantičeskogo razvitija učaščihsja mladšego škol’nogo vozrasta
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2014) -
On the talented pupils' education and relevant researches made in European countries / Školovanje darovitih učenika i relevantna istraživanja u evropskim zemljama
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 1993) -
Orthographic features of linguistic culture of primary school pupils / Pravopisne odlike jezičke kulture učenika u osnovnoj školi
(Naučno društvo za negovanje i proučavanje srpskog jezika, Beograd, Univerzitet u Beogradu - Filološki fakultet, Beograd, Univerzitet Crne Gore - Filološki fakultet, Nikšić, Univerzitet u Banjoj Luci -, 2011) -
Orthographic norms in high school practice / Pravopisna norma u srednjoškolskoj nastavnoj praksi
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012) -
Osnovne pretpostavke razvijanja motivacije za učenje / Basic assumptions of developing motivation for learning
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020) -
Podsticanje učenika pohvalom i nagradom / Inciting students by praise and reward
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2007) -
Possibilities and limitations of developmentstudents autonomy in school / Mogućnosti i ograničenja razvoja autonomije učenika u vaspitno-obrazovnom procesu
(Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2015) -
Potrebe osnovnih škola u Srbiji tokom pandemije covid-19 u kontekstu prevencije rizičnih ponašanja učenika: perspektiva nastavnika / The needs of primary schools in Serbia during the covid-19 pandemic in the context of prevention of risky behaviors of students: a teacher's perspective
(Beograd : CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine, 2021) -
Povezanost podrške nastavnika, motivacije za školsko učenje i školskog angažovanja učenika srednjih stručnih škola i gimnazija / Relationship between teacher support, motivation to learn and school engagement among vocational and high school students
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020) -
Praise and reward in school / Primena nagrade i pohvale u školi
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2002) -
Preispitivanje odnosa socioemocionalnog učenja i pozitivnog razvoja mladih: sistematski pregled
(Beograd : Učiteljski fakultet, 2021)