IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Potrebe osnovnih škola u Srbiji tokom pandemije covid-19 u kontekstu prevencije rizičnih ponašanja učenika: perspektiva nastavnika

The needs of primary schools in Serbia during the covid-19 pandemic in the context of prevention of risky behaviors of students: a teacher's perspective

Thumbnail
2021
bitstream_2182.pdf (2.239Mb)
Authors
Popović-Ćitić, Branislava
Bukvić Branković, Lidija
Kovačević-Lepojević, Marina
Paraušić, Ana
Stojanović, Marija
Report (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Zdravstvena kriza izazvana pandemijom virusa korona (COVID-19) donela je mnoge promene u funkcionisanju svih aktera obrazovno-vaspitnog sistema u svetu i Srbiji. Uvođenje onlajn nastave, smanjenje broja učenika po grupama i obavezna fizička distanca uz dezinfekcione mere glavni su faktori koji su obojili realizaciju nastave od početka pandemije. Fokus svih aktera obrazovno-vaspitnog sistema, a i društva u celini bila je organizacija nastave, sa ciljem da se kontinuitet u radu sa učenicima održi, a da se iznađu modaliteti nastave koji bi omogućili njeno uspešno izvođenje uz smanjenje rizika od zaraze virusom. Zbog svih ovih elemenata, kompletan školski „život“ školske 2020/2021. godine bio je prvenstveno usmeren na odgovor na akademske potrebe učenika, a sve ostalo je stavljeno u drugi plan.
Keywords:
učenici / COVID-19 / ponašanje / istraživanje / Srbija / vanredne situacije / upravljanje / osnovne škole / nastavnici / ponašanje / kovid 19 / pandemija / students / pandemic / Serbia / research / behavior / serbia teachers / elementary schools / management / serbia emergencies
Source:
2021
Publisher:
  • Beograd : CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine
Note:
  • Istraživački izveštaj kreiran je u okviru projekta „Prevencija rizičnih ponašanja kod dece i omladine u Srbiji kroz sport i edukaciju - naredni koraci: preporuke za implementaciju projektnih aktivnosti tokom i nakon epidemije COVID-19“ koji sprovodi CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine uz podršku Misije OEBS-a u Srbiji. Objavljivanje ove publikacije podržala je Misija OEBS-a u Srbiji. Stavovi izraženi u ovoj publikaciji pripadaju isključivo autorima i ne predstavljaju nužno stav Misije OEBS-a u Srbiji. Sve reči upotrebljene u muškom rodu podjednako se odnose na muški i ženski pol.

Cobiss ID: 51923721

ISBN: 978-86-900135-5-5

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/718
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institution/Community
IPI
TY  - RPRT
AU  - Popović-Ćitić, Branislava
AU  - Bukvić Branković, Lidija
AU  - Kovačević-Lepojević, Marina
AU  - Paraušić, Ana
AU  - Stojanović, Marija
PY  - 2021
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/718
AB  - Zdravstvena kriza izazvana pandemijom virusa korona (COVID-19) donela je mnoge promene
u funkcionisanju svih aktera obrazovno-vaspitnog sistema u svetu i Srbiji. Uvođenje
onlajn nastave, smanjenje broja učenika po grupama i obavezna fizička distanca uz
dezinfekcione mere glavni su faktori koji su obojili realizaciju nastave od početka pandemije.
Fokus svih aktera obrazovno-vaspitnog sistema, a i društva u celini bila je organizacija
nastave, sa ciljem da se kontinuitet u radu sa učenicima održi, a da se iznađu modaliteti
nastave koji bi omogućili njeno uspešno izvođenje uz smanjenje rizika od zaraze virusom.
Zbog svih ovih elemenata, kompletan školski „život“ školske 2020/2021. godine bio
je prvenstveno usmeren na odgovor na akademske potrebe učenika, a sve ostalo je stavljeno
u drugi plan.
PB  - Beograd : CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine
T1  - Potrebe osnovnih škola u Srbiji tokom pandemije covid-19 u kontekstu prevencije rizičnih ponašanja učenika: perspektiva nastavnika
T1  - The needs of primary schools in Serbia during the covid-19 pandemic in the context of prevention of risky behaviors of students: a teacher's perspective
ER  - 
@techreport{
author = "Popović-Ćitić, Branislava and Bukvić Branković, Lidija and Kovačević-Lepojević, Marina and Paraušić, Ana and Stojanović, Marija",
year = "2021",
abstract = "Zdravstvena kriza izazvana pandemijom virusa korona (COVID-19) donela je mnoge promene
u funkcionisanju svih aktera obrazovno-vaspitnog sistema u svetu i Srbiji. Uvođenje
onlajn nastave, smanjenje broja učenika po grupama i obavezna fizička distanca uz
dezinfekcione mere glavni su faktori koji su obojili realizaciju nastave od početka pandemije.
Fokus svih aktera obrazovno-vaspitnog sistema, a i društva u celini bila je organizacija
nastave, sa ciljem da se kontinuitet u radu sa učenicima održi, a da se iznađu modaliteti
nastave koji bi omogućili njeno uspešno izvođenje uz smanjenje rizika od zaraze virusom.
Zbog svih ovih elemenata, kompletan školski „život“ školske 2020/2021. godine bio
je prvenstveno usmeren na odgovor na akademske potrebe učenika, a sve ostalo je stavljeno
u drugi plan.",
publisher = "Beograd : CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine",
title = "Potrebe osnovnih škola u Srbiji tokom pandemije covid-19 u kontekstu prevencije rizičnih ponašanja učenika: perspektiva nastavnika, The needs of primary schools in Serbia during the covid-19 pandemic in the context of prevention of risky behaviors of students: a teacher's perspective"
}
Popović-Ćitić, B., Bukvić Branković, L., Kovačević-Lepojević, M., Paraušić, A.,& Stojanović, M.. (2021). Potrebe osnovnih škola u Srbiji tokom pandemije covid-19 u kontekstu prevencije rizičnih ponašanja učenika: perspektiva nastavnika. 
Beograd : CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine..
Popović-Ćitić B, Bukvić Branković L, Kovačević-Lepojević M, Paraušić A, Stojanović M. Potrebe osnovnih škola u Srbiji tokom pandemije covid-19 u kontekstu prevencije rizičnih ponašanja učenika: perspektiva nastavnika. 2021;..
Popović-Ćitić, Branislava, Bukvić Branković, Lidija, Kovačević-Lepojević, Marina, Paraušić, Ana, Stojanović, Marija, "Potrebe osnovnih škola u Srbiji tokom pandemije covid-19 u kontekstu prevencije rizičnih ponašanja učenika: perspektiva nastavnika" (2021).

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB