Prikaz osnovnih podataka o dokumentu
Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови
dc.contributor | Шефер, Јамина | |
dc.contributor | Радишић, Јелена | |
dc.creator | Теодоровић, Јелена | |
dc.creator | Станковић, Дејан | |
dc.date.accessioned | 2022-02-22T10:46:39Z | |
dc.date.available | 2022-02-22T10:46:39Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-111-1 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/756 | |
dc.description.abstract | У другом делу књиге фокус је на професионалном развоју наставника и школској клими неопходној за подржавање и подстицање креативности наставника, њихове сарадње и иници- јативног понашања. У првом поглављу овог дела књиге аутори Дејан Станковић и Јелена Теодоровић дискутују о најважнијим факторима за реализацију школских реформи и подстицање промена у школском систему. Они истичу факторе на нивоу школе као најважније за постигнуће ученика, што подржава нашу идеју да процес мењања образовања започнемо управо променама у самој школи. | sr |
dc.description.abstract | The second section is focused on teachers‟ professional development and school climate, necessary for promotion and encouragement of teacher‟s creativity, cooperation and initiative behavior. In the first chapter the most important factors for the school reform and change encouragement in school system are discussed by Dejan Stanković and Jelena Todorović. They stressed the school based factors as the most important for students‟ achievement, which supports our idea that changing process should start from school. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део | sr |
dc.subject | професионални развој | sr |
dc.subject | наставници | sr |
dc.subject | школска клима | sr |
dc.subject | кративност | sr |
dc.subject | школске реформе | sr |
dc.subject | professional development | sr |
dc.subject | school climate | sr |
dc.subject | creativity | sr |
dc.subject | school reform | sr |
dc.subject | teachers | sr |
dc.title | Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 79 | |
dc.citation.issue | 2 | |
dc.citation.spage | 57 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2301/Od_obrazovnih_politika_do_razvoja_skola_2012.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_756 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |