Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови
Book part (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
У другом делу књиге фокус је на професионалном развоју
наставника и школској клими неопходној за подржавање и
подстицање креативности наставника, њихове сарадње и иници-
јативног понашања. У првом поглављу овог дела књиге аутори
Дејан Станковић и Јелена Теодоровић дискутују о најважнијим
факторима за реализацију школских реформи и подстицање
промена у школском систему. Они истичу факторе на нивоу
школе као најважније за постигнуће ученика, што подржава
нашу идеју да процес мењања образовања започнемо управо
променама у самој школи.
The second section is focused on teachers‟ professional
development and school climate, necessary for promotion and
encouragement of teacher‟s creativity, cooperation and initiative
behavior. In the first chapter the most important factors for the school
reform and change encouragement in school system are discussed by
Dejan Stanković and Jelena Todorović. They stressed the school
based factors as the most important for students‟ achievement, which
supports our idea that changing process should start from school.
Keywords:
професионални развој / наставници / школска клима / кративност / школске реформе / professional development / school climate / creativity / school reform / teachersSource:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 57-79Publisher:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
- From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
Note:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36
Institution/Community
IPITY - CHAP AU - Теодоровић, Јелена AU - Станковић, Дејан PY - 2012 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/756 AB - У другом делу књиге фокус је на професионалном развоју наставника и школској клими неопходној за подржавање и подстицање креативности наставника, њихове сарадње и иници- јативног понашања. У првом поглављу овог дела књиге аутори Дејан Станковић и Јелена Теодоровић дискутују о најважнијим факторима за реализацију школских реформи и подстицање промена у школском систему. Они истичу факторе на нивоу школе као најважније за постигнуће ученика, што подржава нашу идеју да процес мењања образовања започнемо управо променама у самој школи. AB - The second section is focused on teachers‟ professional development and school climate, necessary for promotion and encouragement of teacher‟s creativity, cooperation and initiative behavior. In the first chapter the most important factors for the school reform and change encouragement in school system are discussed by Dejan Stanković and Jelena Todorović. They stressed the school based factors as the most important for students‟ achievement, which supports our idea that changing process should start from school. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део T1 - Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови EP - 79 IS - 2 SP - 57 ER -
@inbook{ author = "Теодоровић, Јелена and Станковић, Дејан", year = "2012", abstract = "У другом делу књиге фокус је на професионалном развоју наставника и школској клими неопходној за подржавање и подстицање креативности наставника, њихове сарадње и иници- јативног понашања. У првом поглављу овог дела књиге аутори Дејан Станковић и Јелена Теодоровић дискутују о најважнијим факторима за реализацију школских реформи и подстицање промена у школском систему. Они истичу факторе на нивоу школе као најважније за постигнуће ученика, што подржава нашу идеју да процес мењања образовања започнемо управо променама у самој школи., The second section is focused on teachers‟ professional development and school climate, necessary for promotion and encouragement of teacher‟s creativity, cooperation and initiative behavior. In the first chapter the most important factors for the school reform and change encouragement in school system are discussed by Dejan Stanković and Jelena Todorović. They stressed the school based factors as the most important for students‟ achievement, which supports our idea that changing process should start from school.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део", booktitle = "Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови", pages = "79-57", number = "2" }
Теодоровић, Ј.,& Станковић, Д.. (2012). Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 57-79.
Теодоровић Ј, Станковић Д. Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):57-79..
Теодоровић, Јелена, Станковић, Дејан, "Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):57-79.