dc.contributor | Шефер, Јамина | |
dc.contributor | Радишић, Јелена | |
dc.creator | Теодоровић, Јелена | |
dc.creator | Станковић, Дејан | |
dc.date.accessioned | 2022-02-22T10:46:39Z | |
dc.date.available | 2022-02-22T10:46:39Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-111-1 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/756 | |
dc.description.abstract | У другом делу књиге фокус је на професионалном развоју
наставника и школској клими неопходној за подржавање и
подстицање креативности наставника, њихове сарадње и иници-
јативног понашања. У првом поглављу овог дела књиге аутори
Дејан Станковић и Јелена Теодоровић дискутују о најважнијим
факторима за реализацију школских реформи и подстицање
промена у школском систему. Они истичу факторе на нивоу
школе као најважније за постигнуће ученика, што подржава
нашу идеју да процес мењања образовања започнемо управо
променама у самој школи. | sr |
dc.description.abstract | The second section is focused on teachers‟ professional
development and school climate, necessary for promotion and
encouragement of teacher‟s creativity, cooperation and initiative
behavior. In the first chapter the most important factors for the school
reform and change encouragement in school system are discussed by
Dejan Stanković and Jelena Todorović. They stressed the school
based factors as the most important for students‟ achievement, which
supports our idea that changing process should start from school. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део | sr |
dc.subject | професионални развој | sr |
dc.subject | наставници | sr |
dc.subject | школска клима | sr |
dc.subject | кративност | sr |
dc.subject | школске реформе | sr |
dc.subject | professional development | sr |
dc.subject | school climate | sr |
dc.subject | creativity | sr |
dc.subject | school reform | sr |
dc.subject | teachers | sr |
dc.title | Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 79 | |
dc.citation.issue | 2 | |
dc.citation.spage | 57 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2301/Od_obrazovnih_politika_do_razvoja_skola_2012.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_756 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |