Укључи/искључи навигацију
IPIR - Репозиторијум Института за педагошка истраживања
Институт за педагошка истраживања
English
Српски
Српски (Serbia)
Српски (ћирилица)
Енглески
Српски (ћирилица)
Српски (латиница)
Пријава
Укључи/искључи навигацију
Преглед наслова
IPIR
IPI
"Pedagoška istraživanja i školska praksa"
Преглед наслова
IPIR
IPI
"Pedagoška istraživanja i školska praksa"
Преглед наслова
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Преглед наслова:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Тражи
Редослед:
растуће
опадајуће
Резултата:
5
10
20
40
60
80
100
Ажурирај
Приказ резултата 9-28 од 216
растуће
опадајуће
5
10
20
40
60
80
100
Наслови
Basic assumptions of developing motivation for learning
[1]
Categor 1.1 – slobodan softver za pomoć u razvrstavanju odgovora u kategorije i analizi kategorija
[1]
Ciljevi učenja koje studenti postavljaju: struktura i odnosi sa samoopažanjem i primenom strategija učenja
[1]
Computer assisted learning as student’s choice: potential strategy to improve motivation in english language learning
[1]
Conceptualization of motivation in higher education: European union educational policy
[1]
Conceptualization of parenting in political agendas of international organizations
[1]
Congruence between upper-secondary education aspirations of students and their parents: perspective of final grade pupils of zagreb elementary schools
[1]
Connecting the contents from chemistry and ethnology : learning through research
[1]
Cooperation between pedagogues and teachers in the context of applying interactive teaching methods
[1]
Coping strategies of primary school teachers in Serbia during the Covid-19 pandemic
[1]
Činioci demotivisanosti za učenje кod maturanata gimnazije
[1]
Da li je eksterna evaluacija pokretač unapređenja nastave i učenja?
[1]
Da li je iskustveno učenje u prirodnom okruženju podsticajnije od iskustvenog učenja u učionici?
[1]
Development of student competence for modern society – constructivist approach to teaching
[1]
Development planning process and horizontal learning of teachers and preschool teachers
[1]
Digital competences of university teachers
[1]
Digitalne kompetencije univerzitetskih nastavnika
[1]
Doprinos kvalitativnih istraživanja izučavanju obrazovnih nejednakosti
[1]
Dual education and equity : review from the perspective of french sociology of education
[1]
Dualno obrazovanje i pravičnost : osvrt iz perspektive Francuske sociologije obrazovanja
[1]
Претраживање
Претраживање унутар ове институције/групе:
Комплетан репозиторијум
Групе
Аутори
Наслови
Теме
Ова институција
Аутори
Наслови
Теме