"Pedagoška istraživanja i školska praksa"
Recent Submissions
-
Cooperation between pedagogues and teachers in the context of applying interactive teaching methods
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2022) -
Coping strategies of primary school teachers in Serbia during the Covid-19 pandemic
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2022) -
Model agonističkog selfa: oblici razvoja i promene
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Повезаност стручног усавршавања учитеља са постигнућем ученика у области математике
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021) -
Утицај образовних аспирација родитеља на самопоуздање и мотивацију ученика у области математике и природних наука
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021) -
Doprinos kvalitativnih istraživanja izučavanju obrazovnih nejednakosti
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Značaj kvalitativnog pristupa u oblasti procene Inteligencije
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Odnos intersubjektivne saglasnosti i konsenzusa: rigidna dama i gospodin sa hiljadu maski
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Multižanrovska analiza narativa u cilju unapređenja obrazovnih politika
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Komparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijama pedagogije: odnos kvantitativne i kvalitativne paradigme
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Kako učenici srednjih škola u Srbiji doživljavaju učenje na daljinu
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Izazovi roditeljstva tokom vanrednog stanja u Srbiji
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Važnost i vrste istraživanja u provođenju kurikulumskih reformi na nacionalnoj razini
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Categor 1.1 – slobodan softver za pomoć u razvrstavanju odgovora u kategorije i analizi kategorija
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Analiza vizuelnih prikaza u udžbenicima iz prošlosti: primer iz oblasti istorije pedagogije
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Постигнуће четвртака у области геометрије и геометријског мерења из перспективе истраживања TIMSS 2019
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021) -
Шта можемо да научимо из студије TIMSS 2019?
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021) -
Timss истраживања у Републици Србији – перспектива креатора образовних политика
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021) -
Transdisciplinarnost kao put ka rešavanju globalnih problema: Zašto nema mesta za „društvenjake“?
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Мотивациони профили и постигнуће ученика у математици и природним наукама: TIMSS 2019 / Motivacioni profili i postignuće učenika u matematici i prirodnim naukama
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)