Search
Now showing items 1-10 of 112
Inclusion of socially marginalized individuals in the light of human rights education
(Belgrade : Institute for Educational ResearchBelgrade : Faculty of Teacher EducationVolgograd : Volgograd State Socio-Pedagogical University, 2016)
In the work Inclusion of socially marginalized individuals in the light of human rights education,
Olivera Gajić, Milica Andevski, Spomenka Budić and Biljana Lungulov consider possibilities for
inclusion of socially ...
Principalship in Austria: balancing accountability and improvement
(Belgrade : Institute for Educational ResearchJagodina : Faculty of Education, University of KragujevacSzeged : Hungarian-Netherlands School of Educational Management, University of Szeged, 2019)
The Austrian school system has historically been characterized as highly
bureaucratic and strongly regulated. Several policy approaches have been made to
counteract the numerous parallel structures and too little congruence ...
Имплицитне теорије креативности у школском контексту: Допринос квалитативних студија
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
У раду Имплицитне теорије креативности у школском контексту:
допринос квалитативних студија Славице Максић и Јелене Павловић
дат је преглед квалитативних истраживања имплицитних теорија
креативности у школском контексту. ...
Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019)
У раду Школски неуспех из перспективе кључних актера
образовноваспитног процеса ауторке Николете Гутвајн и Душица Малинић
пружају увид у значења која ученици, будући наставници, наставници и
стручни сарадници у Србији ...
Учење из перспективе ученика: синтеза емпиријских налаза
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2015)
The paper presents the results of a number of empirical studies on different
aspects of learning process: on relations between learning habits and techniques
and the quality of students’ knowledge, on relations between ...
Испитивање знања из екологије помоћу тестова
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
Последице еколошке кризе све чешће подсећају човечанство да природа има
своја правила и принципе које не треба нарушавати. У нашој школи еколошка
знања се стичу кроз различите наставне предмете, а циљ тако стечених ...
Учење засновано на искуству: изазов за савремену школу / Experience-based learning: a challenge for modern school
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2015)
Contemporary pedagogical and didactic tendencies point out complexity, variability
and dynamics of teaching situations and methodological approaches,
as well as diversity of roles of the basic actors in educational ...
Нова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштво
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У трећем поглављу
аутори Владимир Џиновић и Ивана Ђерић баве се подстицањем
креативности, иницијативног понашања и сарадње међу наставницима у колективу као заједници заснованој на знању и профе-
сионалном умрежавању. ...
Заједница наставничког јаства: нова метафора за разумевање професионалног идентитета наставника / The community of teacher self: a new metaphor for understanding the professional identity of teachers
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2015)
The research presented in this paper dealt with the teacher professional identity from the perspective of a heuristic model of the community of self. The idea was to consider the teachers’ perception of the self as the ...
Методолошки аспекти истраживања дијалога у настави
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
Дијалог представља један од средишњих проблема проучавања у дидактичкој
теорији, управо зато што је он у тесној вези са квалитетом наставне праксе.
У педагошкој литератури може се препознати пораст интересовања за
проучавање ...