Приказ основних података о документу

dc.contributorЂерић, Ивана
dc.contributorМаксић, Славица
dc.contributorГајић, Оливера
dc.contributorАлибабић, Шефика
dc.contributorВујисић-Живковић, Наташа
dc.creatorВујачић, Миља
dc.creatorЂерић, Ивана
dc.creatorМилин, Владета
dc.date.accessioned2021-05-24T10:01:49Z
dc.date.available2021-05-24T10:01:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-139-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/453
dc.description.abstractУ раду представљамо циклус акционог планирања као један од начина увођења и одржавања новина у наставну праксу. Овај процес захтева од наставника рефлексивно размишљање о сопственој пракси, планирање, извођењe жељених промена и самовредновање. Акциони план и дневник бележака, као рефлексивне алатке, могу помоћи у том подухвату. Детаљно су описани начини примене ових образаца током реализације програма стручног усавршавања o квалитетнoj настави. Наставници су током обуке имали задатак да: (1) размишљају о својој пракси; (2) дођу до увида у то које аспекте њихове праксе је потребно унапредити имајући у виду нова сазнања стечена на семинару, (3) испланирају конкретне активности које могу применити у настави, (4) реализују планиране активности на часовима и (5) воде дневник бележака о целокупном процесу акционог планирања. Направљен је осврт на кључне тешкоће са којима су се наставници суочавали током израде и примене акционих планова и дневника бележака. У завршном делу рада истакнута је потреба за даљим мењањем понуђених рефлексивних алатки, како би се у што већој мери помогло наставницима у процесу акционог планирања и унапређивања наставне праксе.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//sr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceИстраживања у школиsr
dc.subjectунапређивање наставне праксеsr
dc.subjectimproving teaching practicessr
dc.subjectакционо планирањеsr
dc.subjectaction planningsr
dc.subjectрефлексивни приступsr
dc.subjectreflexive approachsr
dc.subjectпрограм стручног усавршавањаsr
dc.subjectprofessional development programsr
dc.subjectакциони планsr
dc.subjectaction plansr
dc.subjectдневник бележакаsr
dc.subjectdiary notessr
dc.titleУнапређивање наставне праксе применом акционих плановаsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage79
dc.citation.spage63
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1145/Unapredjivanje_nastavne_prakse_2018.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_453
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу