Приказ основних података о документу
Унапређивање наставне праксе применом акционих планова
dc.contributor | Ђерић, Ивана | |
dc.contributor | Максић, Славица | |
dc.contributor | Гајић, Оливера | |
dc.contributor | Алибабић, Шефика | |
dc.contributor | Вујисић-Живковић, Наташа | |
dc.creator | Вујачић, Миља | |
dc.creator | Ђерић, Ивана | |
dc.creator | Милин, Владета | |
dc.date.accessioned | 2021-05-24T10:01:49Z | |
dc.date.available | 2021-05-24T10:01:49Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-139-5 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/453 | |
dc.description.abstract | У раду представљамо циклус акционог планирања као један од начина увођења и одржавања новина у наставну праксу. Овај процес захтева од наставника рефлексивно размишљање о сопственој пракси, планирање, извођењe жељених промена и самовредновање. Акциони план и дневник бележака, као рефлексивне алатке, могу помоћи у том подухвату. Детаљно су описани начини примене ових образаца током реализације програма стручног усавршавања o квалитетнoj настави. Наставници су током обуке имали задатак да: (1) размишљају о својој пракси; (2) дођу до увида у то које аспекте њихове праксе је потребно унапредити имајући у виду нова сазнања стечена на семинару, (3) испланирају конкретне активности које могу применити у настави, (4) реализују планиране активности на часовима и (5) воде дневник бележака о целокупном процесу акционог планирања. Направљен је осврт на кључне тешкоће са којима су се наставници суочавали током израде и примене акционих планова и дневника бележака. У завршном делу рада истакнута је потреба за даљим мењањем понуђених рефлексивних алатки, како би се у што већој мери помогло наставницима у процесу акционог планирања и унапређивања наставне праксе. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS// | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Истраживања у школи | sr |
dc.subject | унапређивање наставне праксе | sr |
dc.subject | improving teaching practices | sr |
dc.subject | акционо планирање | sr |
dc.subject | action planning | sr |
dc.subject | рефлексивни приступ | sr |
dc.subject | reflexive approach | sr |
dc.subject | програм стручног усавршавања | sr |
dc.subject | professional development program | sr |
dc.subject | акциони план | sr |
dc.subject | action plan | sr |
dc.subject | дневник бележака | sr |
dc.subject | diary notes | sr |
dc.title | Унапређивање наставне праксе применом акционих планова | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 79 | |
dc.citation.spage | 63 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1145/Unapredjivanje_nastavne_prakse_2018.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_453 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |