Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 63
Orthographic norms in high school practice / Pravopisna norma u srednjoškolskoj nastavnoj praksi
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2012)
Linguistic literacy is one of the most prominent aims of the educational process. Through curricular activities of the subject Serbian language, which are almost identical for comprehensive and vocational secondary schools, ...
Educational Science Students' Implicit Theories of Creativity
(Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, Abingdon, 2018)
This article presents the results of research into the implicit theories of creativity of Educational Science students preparing for the role of educational counsellors. Educational Science students will soon be working ...
Relation of students towards learning Italian in the primary school / Odnos učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika u osnovnoj školi
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2010)
This paper shows results of the research about the relation of students towards learning Italian as a foreign language. The research has been realized at the sample of students of the fifth and seventh grade in the three ...
Повезаност осећаја припадности школи са позитивним развојним исходима ученика / Povezanost osećaja pripadnosti školi sa pozitivnim razvojnim ishodima učenika
(Београд : Учитељски факултет, 2022)
Осећај припадности школи најчешће се дефинише као мера у којој се ученици
осећају лично прихваћеним, поштованим, укљученим и подржаним од стране
других актера школског окружења. Током последње деценије интензивирани
су ...
Administration of punishment in school / Primena postupka kažnjavanja u školi
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2003)
Giving consideration to punishment, one of the inevitable elements of school discipline, always reactivates the issue of punishment administration and its effects in school setting. Punishment is administered by a ...
Leksičko-semantičke vežbe u udžbenicima za drugi razred osnovne škole / Lexical semantics exercises in texbooks for the second grade of primary school
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
Jedan od najvažnijih ishoda nastave srpskog jezika jeste razvijanje i unapređivanje jezičke kulture
učenika. Jezička kultura se veoma efikasno (ako ne i najsvrsishodnije) neguje primenjivanjem
različitih leksičko-semantičkih ...
Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У раду се разматрају могућности за подстицање стваралаштва,
иницијативе и сарадње код даровитих ученика у основној школи.
Иницијативност и спремност на сарадњу даровитих ученика
посматране су у оквиру садржаја појма ...
Кто несет ответственность за школьную неуспешность? / Whose responsibility is school failure?
(Москва : РУДН, 2020)
В статье представлена концепция школьной неуспешности
и приведены результаты исследований, представляющие то, как
учащиеся и учителя относятся к явлению школьной неуспешнос-
ти и в какой степени считают себя ответственными ...
Оријентација средњошколаца на будућност у условима пандемије / Orientation of high school students to the future in the conditions of a pandemic
(Београд : Учитељски факултет, 2022)
Оријентација на будућност представља начин на који појединац замишља свој
развој и одређује колико ће бити успешан у реализацији очекиване
будућности. Глобално пандемијско окружење било је посебан изазов за младе
који ...
Research into the gifted pupils/students and their education in Yugoslavia / Istraživanja o učenicima i njihovo školovanje u Jugoslaviji
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 1992)
The work is based on the analysis of more than 400 bibliographical entries, publications in Yugoslav languages in which the psycho-pedagogical problems of creativity and giftedness of children and the young are discussed. ...