Relation of students towards learning Italian in the primary school
Odnos učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika u osnovnoj školi
Апстракт
This paper shows results of the research about the relation of students towards learning Italian as a foreign language. The research has been realized at the sample of students of the fifth and seventh grade in the three primary schools in Serbia. We have started in the research from the assumption that a relation towards a foreign language can change depending on the age, years of studying, complexity of requirements which are posed for the student, as well as the way of work in teaching. Given results show that socio-cultural and intercultural aspects of learning Italian, in most cases are interesting for students and in this way they determine their relation towards Italian.
U radu su prikazani rezultati istraživanja o odnosu učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika. Istraživanje je realizovano na uzorku učenika petog i sedmog razreda tri osnovne škole u Srbiji. U istraživanju smo pošli od pretpostavke da se odnos prema stranom jeziku može menjati u zavisnosti od uzrasta, dužine učenja, složenosti zahteva koji se postavljaju pred učenika, kao i od načina rada u nastavi. Dobijeni nalazi pokazuju da socio-kulturni i interkulturni aspekti učenja italijanskog jezika najviše zanimaju učenike i na taj način određuju njihov odnos prema italijanskom jeziku.
Кључне речи:
students / Italian / primary school / relation towards learning / učenici / italijanski jezik / osnovna škola / odnos prema učenjuИзвор:
Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu, 2010, 23, 1, 79-86Издавач:
- Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd
Финансирање / пројекти:
- Образовање за друштво знања (RS-MESTD-MPN2006-2010-149001)
Институција/група
IPITY - JOUR AU - Lalić-Vučetić, Nataša AU - Đorović, Danijela PY - 2010 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/162 AB - This paper shows results of the research about the relation of students towards learning Italian as a foreign language. The research has been realized at the sample of students of the fifth and seventh grade in the three primary schools in Serbia. We have started in the research from the assumption that a relation towards a foreign language can change depending on the age, years of studying, complexity of requirements which are posed for the student, as well as the way of work in teaching. Given results show that socio-cultural and intercultural aspects of learning Italian, in most cases are interesting for students and in this way they determine their relation towards Italian. AB - U radu su prikazani rezultati istraživanja o odnosu učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika. Istraživanje je realizovano na uzorku učenika petog i sedmog razreda tri osnovne škole u Srbiji. U istraživanju smo pošli od pretpostavke da se odnos prema stranom jeziku može menjati u zavisnosti od uzrasta, dužine učenja, složenosti zahteva koji se postavljaju pred učenika, kao i od načina rada u nastavi. Dobijeni nalazi pokazuju da socio-kulturni i interkulturni aspekti učenja italijanskog jezika najviše zanimaju učenike i na taj način određuju njihov odnos prema italijanskom jeziku. PB - Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd T2 - Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu T1 - Relation of students towards learning Italian in the primary school T1 - Odnos učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika u osnovnoj školi EP - 86 IS - 1 SP - 79 VL - 23 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_162 ER -
@article{ author = "Lalić-Vučetić, Nataša and Đorović, Danijela", year = "2010", abstract = "This paper shows results of the research about the relation of students towards learning Italian as a foreign language. The research has been realized at the sample of students of the fifth and seventh grade in the three primary schools in Serbia. We have started in the research from the assumption that a relation towards a foreign language can change depending on the age, years of studying, complexity of requirements which are posed for the student, as well as the way of work in teaching. Given results show that socio-cultural and intercultural aspects of learning Italian, in most cases are interesting for students and in this way they determine their relation towards Italian., U radu su prikazani rezultati istraživanja o odnosu učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika. Istraživanje je realizovano na uzorku učenika petog i sedmog razreda tri osnovne škole u Srbiji. U istraživanju smo pošli od pretpostavke da se odnos prema stranom jeziku može menjati u zavisnosti od uzrasta, dužine učenja, složenosti zahteva koji se postavljaju pred učenika, kao i od načina rada u nastavi. Dobijeni nalazi pokazuju da socio-kulturni i interkulturni aspekti učenja italijanskog jezika najviše zanimaju učenike i na taj način određuju njihov odnos prema italijanskom jeziku.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd", journal = "Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu", title = "Relation of students towards learning Italian in the primary school, Odnos učenika prema učenju italijanskog kao stranog jezika u osnovnoj školi", pages = "86-79", number = "1", volume = "23", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_162" }
Lalić-Vučetić, N.,& Đorović, D.. (2010). Relation of students towards learning Italian in the primary school. in Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd., 23(1), 79-86. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_162
Lalić-Vučetić N, Đorović D. Relation of students towards learning Italian in the primary school. in Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu. 2010;23(1):79-86. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_162 .
Lalić-Vučetić, Nataša, Đorović, Danijela, "Relation of students towards learning Italian in the primary school" in Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu, 23, no. 1 (2010):79-86, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_162 .