IPI: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 1080
-
Classroom practice and student motivation
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
The most significant learning stories: TIMSS assessment items as a prompt for professional learning
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Motivating Students to Learn is a Creative Act: A Qualitative Study on Teachers’ Beliefs / Uvjerenja učitelja o motivaciji učenika za učenje: kvalitativna studija
(Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 2023) -
Teachers’ perspectives on challenges in inclusive education – a research overview
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Introduction
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
Conclusion: Future Visions of the Impact of Internationalisation and Globalisation on School Mathematics Curriculum
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
Перспектива родитеља у евалуацији инвентара за процену комуникацијског развоја деце / Parents’ perspective in the evaluation of a parental report inventory for the assessment of child communication development
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
What makes peer collaborative problem solving productive or unproductive: A qualitative systematic review
(Educational Research Review, 2023) -
Learning and teaching mathematics / Učenje in poučevanje matematike
(Koper, Slovenia : Založba Univerze na Primorskem, 2023) -
Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Задовољство послом у популацији наставника током првог таласа пандемије КОВИД 19 / Zadovoljstvo poslom u populaciji nastavnika tokom prvog talasa pandemije KOVID 19
(Београд : Друштво психолога Србије, 2023) -
Приказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Подгорица : Завод за уџбенике и наставна средства, 2023) -
Комуникација између родитеља и васпитача за време ванредног стања током пандемије COVID-19: Повезаност са ангажовањем родитеља у развојноподстицајним активностима / Preschool teacher-parent communication during COVID-19 pandemic lockdown: Relation to the parental engagement at home
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
The pedagogy of handwriting in english language teaching: a comprehensive analysis of resources and challenges in serbia’s elementary schools
(Belgrade : English Department, Faculty of Philology, University of Belgrade, 2023) -
Foreword
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
The nexus of nationalism and egalitarianism in populist narratives and value orientations in Serbia in the 21st century
(Jagiellonian University Press, 2023) -
How may applying computational thinking contribute to developing mathematical thinking
(Koper, Slovenia : Založba Univerze na Primorskem, 2023) -
Тестирање разумевања прочитаног у дигиталном окружењу (digitalpirls 2021): поглед у будућност за Србију
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Мотивисаност ученика да читају и осећај припадности школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)