Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-4 od 4
Ефекти програма стручног усавршавања наставника
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
In the second chapter, Milja Vujaĉić and Jelena Pavlović analyzed
various teacher professional development programs, and their effects
on the school practice. They found that the curricular related teacher training ...
Преглед истраживања о имплицитним теоријама креативности / A review of research studies about implicit theories of creativity
(Вршац : Висока школа струковних студија за образовање васпитача "Михаило Палов"Арад : Universitatea de Vest „Aurel Vlaicu”, 2013)
Имплицитне теорије креативности представљају предмет проучавања скоро три деценије из два разлога: формалне, научне, експлицитне теорије не успевају да на задовољавајући начин опишу и објасне креативност, док искуства и ...
Приступ иницијативи, сарадњи и стваралачком раду код неуспешних ученика
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У литератури и школској пракси преовладава уверење да је
високо школско постигнуће значајан предуслов за оптималан
професионални развој и успех у животу, као и да школски
неуспех представља проблем на коме треба радити ...
Наставници и ученици као истраживачи у школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
У раду се разматрају потребе и могућности за ангажовање наставног особља
и ученика као истраживача у истраживањима чији је циљ стицање бољих
увида у актуелне проблеме васпитнообразовног процеса, образовног
система и ...