Ефекти програма стручног усавршавања наставника
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
In the second chapter, Milja Vujaĉić and Jelena Pavlović analyzed
various teacher professional development programs, and their effects
on the school practice. They found that the curricular related teacher training programs are the most effective. This information encourages
us to focus on student activities in class while educating teachers how
to improve their teaching skills.
другом поглављу, Миља Вујачић и Јелена Павловић анализирају различите програме за професионални развој наставника у свету и њихове ефекте на школску праксу. Ове информације подржавају наше опредељење да се у програмима подучавања наставника фокусирамо на активности ученика у разреду и начин рада са децом јер то највише доприноси подизању квалитета рада школе
Кључне речи:
професионални развој / наставник / школска пракса / активности ученика / школа / teachers / development programs / school practice / student activities / teaching skillsИзвор:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 81-112Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
- Од подстицања иницијативе, сарадње и стваралаштва у образовању до нових улога и идентитета у друштву (RS-179034)
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса“ 36
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Павловић, Јелена AU - Вујачић, Миља PY - 2012 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/757 AB - In the second chapter, Milja Vujaĉić and Jelena Pavlović analyzed various teacher professional development programs, and their effects on the school practice. They found that the curricular related teacher training programs are the most effective. This information encourages us to focus on student activities in class while educating teachers how to improve their teaching skills. AB - другом поглављу, Миља Вујачић и Јелена Павловић анализирају различите програме за професионални развој наставника у свету и њихове ефекте на школску праксу. Ове информације подржавају наше опредељење да се у програмима подучавања наставника фокусирамо на активности ученика у разреду и начин рада са децом јер то највише доприноси подизању квалитета рада школе PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део T1 - Ефекти програма стручног усавршавања наставника EP - 112 IS - 2 SP - 81 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_757 ER -
@inbook{ author = "Павловић, Јелена and Вујачић, Миља", year = "2012", abstract = "In the second chapter, Milja Vujaĉić and Jelena Pavlović analyzed various teacher professional development programs, and their effects on the school practice. They found that the curricular related teacher training programs are the most effective. This information encourages us to focus on student activities in class while educating teachers how to improve their teaching skills., другом поглављу, Миља Вујачић и Јелена Павловић анализирају различите програме за професионални развој наставника у свету и њихове ефекте на школску праксу. Ове информације подржавају наше опредељење да се у програмима подучавања наставника фокусирамо на активности ученика у разреду и начин рада са децом јер то највише доприноси подизању квалитета рада школе", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део", booktitle = "Ефекти програма стручног усавршавања наставника", pages = "112-81", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_757" }
Павловић, Ј.,& Вујачић, М.. (2012). Ефекти програма стручног усавршавања наставника. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 81-112. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_757
Павловић Ј, Вујачић М. Ефекти програма стручног усавршавања наставника. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):81-112. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_757 .
Павловић, Јелена, Вујачић, Миља, "Ефекти програма стручног усавршавања наставника" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):81-112, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_757 .