IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ефекти програма стручног усавршавања наставника

Thumbnail
2012
Efekti_programa_strucnog_usavrsavanja_nastavnika_2012.pdf (832.0Kb)
Authors
Павловић, Јелена
Вујачић, Миља
Contributors
Шефер, Јасмина
Радишић, Јелена
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
In the second chapter, Milja Vujaĉić and Jelena Pavlović analyzed various teacher professional development programs, and their effects on the school practice. They found that the curricular related teacher training programs are the most effective. This information encourages us to focus on student activities in class while educating teachers how to improve their teaching skills.
другом поглављу, Миља Вујачић и Јелена Павловић анализирају различите програме за професионални развој наставника у свету и њихове ефекте на школску праксу. Ове информације подржавају наше опредељење да се у програмима подучавања наставника фокусирамо на активности ученика у разреду и начин рада са децом јер то највише доприноси подизању квалитета рада школе
Keywords:
професионални развој / наставник / школска пракса / активности ученика / школа / teachers / development programs / school practice / student activities / teaching skills
Source:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 81-112
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса“ 36

Cobiss ID: 195920908

ISBN: 978-86-7447-111-1

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_757
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/757
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Павловић, Јелена
AU  - Вујачић, Миља
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/757
AB  - In the second chapter, Milja Vujaĉić and Jelena Pavlović analyzed
various teacher professional development programs, and their effects
on the school practice. They found that the curricular related teacher training programs are the most effective. This information encourages
us to focus on student activities in class while educating teachers how
to improve their teaching skills.
AB  - другом поглављу, Миља Вујачић и Јелена Павловић анализирају различите програме за професионални развој наставника у свету и њихове ефекте на школску праксу. Ове информације подржавају наше опредељење да се у програмима подучавања наставника фокусирамо на активности ученика у разреду и начин рада са децом јер то највише доприноси подизању квалитета рада школе
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Ефекти програма стручног усавршавања наставника
EP  - 112
IS  - 2
SP  - 81
ER  - 
@inbook{
author = "Павловић, Јелена and Вујачић, Миља",
year = "2012",
abstract = "In the second chapter, Milja Vujaĉić and Jelena Pavlović analyzed
various teacher professional development programs, and their effects
on the school practice. They found that the curricular related teacher training programs are the most effective. This information encourages
us to focus on student activities in class while educating teachers how
to improve their teaching skills., другом поглављу, Миља Вујачић и Јелена Павловић анализирају различите програме за професионални развој наставника у свету и њихове ефекте на школску праксу. Ове информације подржавају наше опредељење да се у програмима подучавања наставника фокусирамо на активности ученика у разреду и начин рада са децом јер то највише доприноси подизању квалитета рада школе",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Ефекти програма стручног усавршавања наставника",
pages = "112-81",
number = "2"
}
Павловић, Ј.,& Вујачић, М.. (2012). Ефекти програма стручног усавршавања наставника. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 81-112.
Павловић Ј, Вујачић М. Ефекти програма стручног усавршавања наставника. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):81-112..
Павловић, Јелена, Вујачић, Миља, "Ефекти програма стручног усавршавања наставника" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):81-112.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB