Преглед IPI аутора: "Simić, Nataša"
Приказ резултата 1-8 од 8
-
A Person-Centered Perspective on Future Preschool and Class Teachers’ Values in Terms of the Schwartz Refined Value Theory
Marušić Jablanović, Milica (Beograd : Filozofski fakultet, 2022) -
A proposal to consider a new model of the self and the methodology of its exploring and transforming
Džinović, Vladimir (Beograd : Institut za psihologiju, Beograd : Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, 2020) -
Educators’ Beliefs about Creativity Development in Educational Setting
Pavlović, Jelena; Maksić, Slavica (Beograd : Institut za psihologiju, Beograd : Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, 2020) -
Odnos između socioekonomskog statusa i motivacije za izbor profesije nastavnika / Relationship between socioeconomic status and motivation for choosing teaching profession
Marušić Jablanović, Milica; Simić, Nataša (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020) -
Povezanost podrške nastavnika, motivacije za školsko učenje i školskog angažovanja učenika srednjih stručnih škola i gimnazija / Relationship between teacher support, motivation to learn and school engagement among vocational and high school students
Simić, Nataša; Vukelić, Milica (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020) -
Transdisciplinarnost kao put ka rešavanju globalnih problema: Zašto nema mesta za „društvenjake“?
Simić, Nataša; Nikitović, Tijana (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
“We must do what the leader says” – Children’s understanding of the rules of cooperation
Jošić, Smiljana (Beograd : Institut za psihologiju, Beograd : Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, 2020) -
Why teaching? A validation of the fit-choice scale in the Serbian context
Simić, Nataša; Marušić Jablanović, Milica; Grbić, Sanja (Routledge, 2021)