Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi
Authors
Orlovic Lovren, VioletaMaruna, Marija
Milovanović Rodić, Danijela
Contributors
Džinović, VladimirNikitović, Tijana
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Koncept Gradova koji uče („Learning cities“) evoluira od 70-tih godina XX veka
i podrške OECD–a inicijativi „Educating cities“, preko aktivnosti podržanih od međunarodnih
tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske
politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni
pruža UNESCO (Nemeth, 2019).
Keywords:
Gradovi koji uče / lokalni održivi razvoj / andragogija / arhitektura / univerzitetska nastavaSource:
Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika, 2021, 38-43Publisher:
- Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
- Beograd : Institut za psihologiju
Funding / projects:
- Ministry of Science, Technological Development and Innovation of the Republic of Serbia, institutional funding - 200018 (Institute for Educational Research, Belgrade) (RS-MESTD-inst-2020-200018)
Note:
- XXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“
Collections
Institution/Community
IPITY - CONF AU - Orlovic Lovren, Violeta AU - Maruna, Marija AU - Milovanović Rodić, Danijela PY - 2021 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/421 AB - Koncept Gradova koji uče („Learning cities“) evoluira od 70-tih godina XX veka i podrške OECD–a inicijativi „Educating cities“, preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019). PB - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja PB - Beograd : Institut za psihologiju C3 - Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika T1 - Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi EP - 43 SP - 38 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421 ER -
@conference{ author = "Orlovic Lovren, Violeta and Maruna, Marija and Milovanović Rodić, Danijela", year = "2021", abstract = "Koncept Gradova koji uče („Learning cities“) evoluira od 70-tih godina XX veka i podrške OECD–a inicijativi „Educating cities“, preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019).", publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju", journal = "Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika", title = "Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi", pages = "43-38", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421" }
Orlovic Lovren, V., Maruna, M.,& Milovanović Rodić, D.. (2021). Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 38-43. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421
Orlovic Lovren V, Maruna M, Milovanović Rodić D. Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika. 2021;:38-43. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421 .
Orlovic Lovren, Violeta, Maruna, Marija, Milovanović Rodić, Danijela, "Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi" in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika (2021):38-43, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421 .