Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi
Authors
Orlovic Lovren, VioletaMaruna, Marija
Milovanović Rodić, Danijela
Contributors
Džinović, Vladimir![](/themes/MirageIPIR/images/orcid.png)
Nikitović, Tijana
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Koncept Gradova koji uče („Learning cities“) evoluira od 70-tih godina XX veka
i podrške OECD–a inicijativi „Educating cities“, preko aktivnosti podržanih od međunarodnih
tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske
politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni
pruža UNESCO (Nemeth, 2019).
Keywords:
Gradovi koji uče / lokalni održivi razvoj / andragogija / arhitektura / univerzitetska nastavaSource:
Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika, 2021, 38-43Publisher:
- Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
- Beograd : Institut za psihologiju
Funding / projects:
- Ministry of Science, Technological Development and Innovation of the Republic of Serbia, institutional funding - 200018 (Institute for Educational Research, Belgrade) (RS-MESTD-inst-2020-200018)
Note:
- XXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“
Collections
Institution/Community
IPITY - CONF AU - Orlovic Lovren, Violeta AU - Maruna, Marija AU - Milovanović Rodić, Danijela PY - 2021 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/421 AB - Koncept Gradova koji uče („Learning cities“) evoluira od 70-tih godina XX veka i podrške OECD–a inicijativi „Educating cities“, preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019). PB - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja PB - Beograd : Institut za psihologiju C3 - Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika T1 - Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi EP - 43 SP - 38 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421 ER -
@conference{ author = "Orlovic Lovren, Violeta and Maruna, Marija and Milovanović Rodić, Danijela", year = "2021", abstract = "Koncept Gradova koji uče („Learning cities“) evoluira od 70-tih godina XX veka i podrške OECD–a inicijativi „Educating cities“, preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019).", publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju", journal = "Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika", title = "Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi", pages = "43-38", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421" }
Orlovic Lovren, V., Maruna, M.,& Milovanović Rodić, D.. (2021). Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 38-43. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421
Orlovic Lovren V, Maruna M, Milovanović Rodić D. Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika. 2021;:38-43. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421 .
Orlovic Lovren, Violeta, Maruna, Marija, Milovanović Rodić, Danijela, "Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi" in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika (2021):38-43, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421 .