Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi
Аутори
Orlovic Lovren, VioletaMaruna, Marija
Milovanović Rodić, Danijela
Остала ауторства
Džinović, VladimirNikitović, Tijana
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Koncept Gradova koji uče („Learning cities“) evoluira od 70-tih godina XX veka
i podrške OECD–a inicijativi „Educating cities“, preko aktivnosti podržanih od međunarodnih
tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske
politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni
pruža UNESCO (Nemeth, 2019).
Кључне речи:
Gradovi koji uče / lokalni održivi razvoj / andragogija / arhitektura / univerzitetska nastavaИзвор:
Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika, 2021, 38-43Издавач:
- Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
- Beograd : Institut za psihologiju
Финансирање / пројекти:
- Министарство науке, технолошког развоја и иновација Републике Србије, институционално финансирање - 200018 (Институт за педагошка истраживања, Београд) (RS-MESTD-inst-2020-200018)
Напомена:
- XXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“
Институција/група
IPITY - CONF AU - Orlovic Lovren, Violeta AU - Maruna, Marija AU - Milovanović Rodić, Danijela PY - 2021 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/421 AB - Koncept Gradova koji uče („Learning cities“) evoluira od 70-tih godina XX veka i podrške OECD–a inicijativi „Educating cities“, preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019). PB - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja PB - Beograd : Institut za psihologiju C3 - Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika T1 - Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi EP - 43 SP - 38 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421 ER -
@conference{ author = "Orlovic Lovren, Violeta and Maruna, Marija and Milovanović Rodić, Danijela", year = "2021", abstract = "Koncept Gradova koji uče („Learning cities“) evoluira od 70-tih godina XX veka i podrške OECD–a inicijativi „Educating cities“, preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019).", publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju", journal = "Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika", title = "Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi", pages = "43-38", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421" }
Orlovic Lovren, V., Maruna, M.,& Milovanović Rodić, D.. (2021). Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 38-43. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421
Orlovic Lovren V, Maruna M, Milovanović Rodić D. Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika. 2021;:38-43. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421 .
Orlovic Lovren, Violeta, Maruna, Marija, Milovanović Rodić, Danijela, "Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi" in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika (2021):38-43, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421 .