Приказ основних података о документу

dc.contributorDžinović, Vladimir
dc.contributorNikitović, Tijana
dc.creatorOrlovic Lovren, Violeta
dc.creatorMaruna, Marija
dc.creatorMilovanović Rodić, Danijela
dc.date.accessioned2021-05-11T09:14:55Z
dc.date.available2021-05-11T09:14:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-7447-154-8
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/421
dc.description.abstractKoncept Gradova koji uče („Learning cities“) evoluira od 70-tih godina XX veka i podrške OECD–a inicijativi „Educating cities“, preko aktivnosti podržanih od međunarodnih tela za promociju celoživotnog učenja, ugrađivanja ovog koncepta u strategiju evropske politike, do snažne podrške koju ovom modelu i umrežavanju gradova u njegovoj primeni pruža UNESCO (Nemeth, 2019).sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Institut za pedagoška istraživanjasr
dc.publisherBeograd : Institut za psihologijusr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceKvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlikasr
dc.subjectGradovi koji učesr
dc.subjectlokalni održivi razvojsr
dc.subjectandragogijasr
dc.subjectarhitekturasr
dc.subjectuniverzitetska nastavasr
dc.titleGradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavisr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage43
dc.citation.spage38
dc.description.otherXXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1044/Gradovi_koji_uce_2021.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_421
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу