IPI: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 1077
-
Мотивисаност ученика да читају и осећај припадности школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
The most significant learning stories: TIMSS assessment items as a prompt for professional learning
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
The pedagogy of handwriting in english language teaching: a comprehensive analysis of resources and challenges in serbia’s elementary schools
(Belgrade : English Department, Faculty of Philology, University of Belgrade, 2023) -
Parents’ perception about the role of personal assistants for children with developmental disabilities
(Beograd : Univerzitet, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
How may applying computational thinking contribute to developing mathematical thinking
(Koper, Slovenia : Založba Univerze na Primorskem, 2023) -
Student motivation in a cooperative learning context
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Стандарди квалитета квалитативних истраживања (с освртом на истраживања у образовању у Србији
(Бања Лука : Академија наука и умјетности Републике Српске, 2023) -
Bridging the Gap: The Affective Dimension of Learning Outcomes in Environmental Primary and Secondary Education
(SustainabilitySustainability, 2023) -
„Неке професоре је стварно занимало да ли ћемо ми нешто научити” – средњошколци онлајн настави и учењу током пандемије / „Some teachers were interested in whether we will learn something” – high school students about online teaching and learning during the pandemic
(Београд : Учитељски факултет, 2023) -
Conclusion: Future Visions of the Impact of Internationalisation and Globalisation on School Mathematics Curriculum
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
Како поступати у кризним ситуацијама : препоруке за школску заједницу / Kako postupati u kriznim situacijama : preporuke za školsku zajednicu
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Односи мотивације и селф-концепта са постигнућем ученика у читању
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Kulturalne kompetencije u obrazovanju: rezultati samoprocene nastavnika srednje škole / Cultural competencies in education: results from self-assessment of high school teachers
(Beograd : Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Карактеристике игровних интеракција близанаца са поремећајем из спектра аутизма / Characteristics of play interaction in twins with autism spectrum disorder
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Introduction
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
Impacts of TIMSS and PISA on Mathematics Curriculum Reforms
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
The nexus of nationalism and egalitarianism in populist narratives and value orientations in Serbia in the 21st century
(Jagiellonian University Press, 2023) -
Foreword
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023)