Преглед тема: "učenici"
Приказ резултата 1-20 од 65
-
Administration of punishment in school / Primena postupka kažnjavanja u školi
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2003) -
Creativity from theory to school practice / Kreativnost između teorije i školske prakse
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 1999) -
Da li je iskustveno učenje u prirodnom okruženju podsticajnije od iskustvenog učenja u učionici? / Is experiential learning in natural learning environment more stimulating than experiential learning in classroom?
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020) -
The development of language metaphors of younger school-age pupils / Razvitost' jazykovoj metafory u učenikov mladšego škol'nogo vozrasta
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2013) -
Difficulties in education of gifted students / Teškoće u vaspitno-obrazovnom radu sa darovitim učenicima
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 1994) -
Elementary school pupils' attitudes towards biology and mathematics / Stavovi učenika osnovne škole prema biologiji i matematici
(Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Beograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2000) -
Evaluation of the correlative-integrativeapproach in teaching environmental educationcontent / Evaluacija korelacijsko-integracijskog metodičkog sistema u obradi sadržaja ekološkog obrazovanja
(Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, 2015) -
Faktori postignuća učenika iz matematike i prirodnih nauka: TIMSS 2019 u Srbiji
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2021) -
Giftedness and talents: Identification, development and support / Darovitost i talenti - otkrivanje, razvoj i podsticanje
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2000) -
How pupils percieve the teacher's motivational techniques? / Učeničke percepcije nastavničkih motivacionih postupaka
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2015) -
How students, parents and teachers observe and determine giftedness / Kako učenici, roditelji i nastavnici opažaju i određuju darovitost
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 1995) -
How teachers see themselves / Kako nastavnici vide sami sebe
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2008) -
Identitet neuspešnog učenika
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019) -
Inkluzivno obrazovanje kao okvir za promene u radu nastavnika / Inclusive education as a framework for changes in teachers' work
(Beograd : Učiteljski fakultet, 2018) -
Iskustva učenika IV razreda osnovne škole sa digitalnim i klasičnim testovima znanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Kada naučno postane naučeno : prirodno-naučno opismenjavanje u teoriji, istraživanjima i nastavnoj praksi / From science learning to science mastery : scientific literacy in theory, research and teaching practice
(Beograd : Učiteljski fakultet, Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019) -
Kakav sam u školi : narativi učenika osnovne škole o sebi / Who am i at school : self-narratives of elementary school students
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019) -
Kako podsticati kreativnost u srednjoj školi / How to support creativity in high school
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019) -
Kako učenici srednjih škola u Srbiji doživljavaju učenje na daljinu
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021)