Преглед тема: "osnovna škola"
Приказ резултата 1-20 од 40
-
Action research of an after-class programme / Mogućnosti realizacije akcionog istraživanja u produženom boravku
(Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Beograd : Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2006) -
Art education and teacher role from student perspective / Nastava likovne kulture i uloga nastavnika iz perspektive učenika
(Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, Beograd, 2017) -
Assessing creativity in teaching art / Procenjivanje kreativnosti u nastavi likovne kulture
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2011) -
Assessment as students see it / Ocenjivanje iz perspektive učenika
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2010) -
Content of teachers' stereotypes about adolescents / Sadržaj stereotipa nastavnika o adolescentima
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
Creative potential of primary school students in written expression / Kreativni potencijal učenika osnovne škole u pismenom izražavanju
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2010) -
Creativity of students' stories: Case study at primary school / Kreativnost u pričama učenika - studija slučaja u osnovnoj školi
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2012) -
Curricula and acquisition of teaching content / Nastavni programi i usvajanje nastavnih sadržaja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2000) -
Elementary school pupils' attitudes towards biology and mathematics / Stavovi učenika osnovne škole prema biologiji i matematici
(Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Beograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2000) -
Encouraging initiative, cooperation and creativity in teaching Serbian language and literature / Podsticanje inicijative, saradnje i stvaralaštva u nastavi srpskog jezika i književnosti
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2013) -
Experimental stimulating creativity at school and changes of beliefs of teachers on creativity / Ogledno podsticanje kreativnosti u školi i promene uverenja nastavnika o kreativnosti
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2016) -
An extended day program / Jedan program za rad u produženom boravku
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2002) -
Grade repetition in primary school from teachers' perspective / Ponavljanje razreda u osnovnoj školi iz perspektive nastavnika
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2011) -
Habits and learning techniques at the end of elementary school / Navike i tehnike učenja na kraju osnovne škole
(Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Beograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 1999) -
How willing are regular-school students to accept peers with developmental difficulties? / Spremnost učenika redovne škole da prihvate decu s teškoćama u razvoju
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2009) -
Hyponymy in a category of abstract nouns in the language of dysphasic children / Hiponimija u kategoriji apstraktnih imenica u jeziku disfazične dece
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2010) -
Implicit theories of creativity of primary school teachers: case study / Implicitne teorije kreativnosti nastavnika osnovne škole - studija slučaja
(Društvo psihologa Srbije, Beograd, 2014) -
Inciting critical thinking of students: Attitudes and activities of teachers / Podsticanje kritičkog mišljenja kod učenika - stavovi i aktivnosti nastavnika
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2015) -
Kakav sam u školi : narativi učenika osnovne škole o sebi / Who am i at school : self-narratives of elementary school students
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019) -
Koncepcija međunarodnog istraživanja TIMSS 2019
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2021)