Преглед тема: "nastava"
Приказ резултата 1-20 од 26
-
Action research of the new approach in teaching social studies in primary school / Akciono istraživanje novog pristupa nastavi poznavanja društva u četvrtom razredu osnovne škole
(Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Beograd : Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2006) -
Application of the methods of neurofeedback of the children with specific disabilities in learning / Primenenie metoda nevroreakcii (neurofeedback) u detej s specifičeskimi zatrudnenijami v učebe
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2011) -
Can different teaching practices influence the relationship between social status and student achievement? / Mogu li različiti načini rada u nastavi da utiču na povezanost društvenog položaja i postignuća učenika?
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd, 2020) -
Cognitive-developmental approach and teaching / Kognitivno-razvojni pristup i nastava
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 1994) -
Creativity from theory to school practice / Kreativnost između teorije i školske prakse
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 1999) -
The development of language metaphors of younger school-age pupils / Razvitost' jazykovoj metafory u učenikov mladšego škol'nogo vozrasta
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2013) -
Didactic value of geographical map and the globe / Didaktička vrednost geografske karte i globusa
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2008) -
Digitalne kompetencije univerzitetskih nastavnika / Digital competences of university teachers
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019) -
Dyslexic students in educational process / Disleksični učenici u vaspitno-obrazovnom procesu
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2012) -
Encouraging critical thinking in teaching: Atttitudes and perceptins of students / Poo|renie kriticxeskogo mwsxlenija v obucxenii: otnosxenie i vosprijatie ucxa|his
(Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2015) -
Explaining differences for Serbia and Slovenia in mathematics achievement in fourth grade / Razlike u matematičkom postignuću učenika četvrtog razreda osnovne škole u Srbiji i Sloveniji
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2015) -
How teachers see themselves / Kako nastavnici vide sami sebe
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2008) -
Learning approaches and studies of effect of environmental factors / Pristupi učenju i ispitivanja delovanja sredinskih činilaca
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
Learning in the process of teaching / Učenje u procesu nastave
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2000) -
Learning strategy training for students / Mogućnosti obuke za primenu strategija učenja kroz nastavu
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2009) -
Motivacioni profili učenika u matematici: TIMSS 2019
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2021) -
Osnovne pretpostavke razvijanja motivacije za učenje / Basic assumptions of developing motivation for learning
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2020) -
Podsticanje autonomije i intrinzične motivacije u radu sa studentima / Encouraging students’ autonomy and intrinsic motivation in university education
(Vršac : Visoka škola strukovnih studija za vaspitače „Mihailo Palov”, Arad : Universitatea de Vest „Aurel Vlaicu”, 2020) -
Praise and reward in school / Primena nagrade i pohvale u školi
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2002) -
Razvoj kompetencija učenika za moderno društvo : konstruktivistički pristup nastavi / Development of student competence for modern society – constructivist approach to teaching
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)