dc.contributor | Шефер, Јасмина | |
dc.contributor | Радишић, Јелена | |
dc.creator | Мирков, Снежана | |
dc.creator | Пешић, Јелена | |
dc.date.accessioned | 2022-03-01T12:43:59Z | |
dc.date.available | 2022-03-01T12:43:59Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-111-1 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/764 | |
dc.description.abstract | Дијалог оријентисан на
проблем и метакогнитивне активности посматран је из пер-
спективе критичког мишљења које је, поред практиковања
дивергентног мишљења, неопходно за заокруживање креативног
процеса учења (Снежана Мирков и Јелена Пешић). Предвиђамо
да ће дивергентно мишљење бити најважније у будућности и
стога њему посвећујемо посебну пажњу. Ми смо свесни, међу-
тим, а и теорија такође говори о томе да дивергентни процес
треба да буде комбинован са критичким мишљењем, усмереним
ка адекватном решењу, да би се дошло до креативних исхода. | sr |
dc.description.abstract | Problem oriented dialogue and metacognitive
activities were interpreted from the critical thinking perspective
which is, next to divergent practice, important for the completion of
the creative learning processes manifested in outcomes (Sneţana
Mirkov and Jelena Pešić). Divergent thinking is a way of thinking
which is predicted to be the most important in future and it supports
our original idea to pay a special attention to this topic. However, we
are aware, and the theory also supports, that the divergent process has
to be combined with critical thinking oriented to the adequate solution
in order to become a real creative action and provide a creative
outcome. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS// | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179018/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део | sr |
dc.subject | критичко мишљење | sr |
dc.subject | страралачки процес | sr |
dc.subject | савремено образовање | sr |
dc.subject | ученици | sr |
dc.subject | critical thinking | sr |
dc.subject | straral process | sr |
dc.subject | modern education | sr |
dc.subject | students | sr |
dc.title | Метакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процеса | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 288 | |
dc.citation.issue | 2 | |
dc.citation.spage | 267 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2325/bitstream_2325.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_764 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |