Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja: Recent submissions
Приказ резултата 81-100 од 153
-
Readiness of primary school teachers to accept disabled children / Spremnost nastavnika osnovne škole da prihvate učenike sa teškoćama u razvoju
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
Sciences education for connecting science, technology and the society / Nastava prirodnih nauka u funkciji povezivanja nauke, tehnologije i društva
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
Evaluacija kreativnih aktivnosti u tematskoj nastavi
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
Combining qualitative and quantitative methods in studying education / Kombinovanje kvalitativnih i kvantitativnih metoda u proučavanju obrazovanja i vaspitanja
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
Content of teachers' stereotypes about adolescents / Sadržaj stereotipa nastavnika o adolescentima
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
Self-perception of teachers' mistakes in instruction / Samoopažanje grešaka nastavnika u nastavi
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
Pupils' involvement in ecological activities in school / Angažovanost učenika u ekološkim aktivnostima u školi
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
Evaluation of child imagination in European cultural-historical context / Vrednovanje dečje mašte u evropskom kulturno-istorijskom kontekstu
(Sociološko udruženje Srbije i Crne Gore, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za sociološka istraživanja, Beograd, 2009) -
On written expression of primary school pupils / O pismenom izražavanju učenika osnovne škole
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
Students' autonomy and teacher's interpersonal style in self-determination theory / Učenička autonomija i interpersonalni stil nastavnika u teoriji samodeterminacije
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
Language of textbooks in narrative subjects: Understanding words in the seventh grade of primary school / Jezik udžbenika narativnih predmeta - razumevanje reči u sedmom razredu osnovne škole
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
Learning approaches and studies of effect of environmental factors / Pristupi učenju i ispitivanja delovanja sredinskih činilaca
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
Qualitative case study in pedagogical research: Cognitive possibilities and limitations / Kvalitativna studija slučaja u pedagoškim istraživanjima - saznajne mogućnosti i ograničenja
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2008) -
Teachers and parents as a source of stereotype formation / Roditelji i nastavnici kao izvor formiranja stereotipa
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2008) -
The quality of communication between teacher and pupil and the application of stimulative measures / Kvalitet komunikacije između nastavnika i učenika i primena podsticajnih mera
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2008) -
Serbian public opinion on child imagination and its correlates / Srpsko javno mnjenje o dečijoj maštovitosti i njegovi korelati
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2008) -
Textbook language: Incentive or obstacle / Jezik udžbenika - podsticaj ili prepreka
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2008) -
Orientations towards the goals of pupils and their importance for achieving success in learning / Orijentacije na ciljeve učenika i njihov značaj za ostvarivanje uspeha u školi
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2008) -
Focus groups: From collecting data to critical pedagogical practice / Fokus grupe - od prikupljanja podataka do kritičke pedagoške prakse
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2007) -
Self-regulation in learning: Application of strategies and roles of orientation towards goals / Samoregulacija u učenju - primena strategija i uloga orijentacija na ciljeve
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2007)