Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja: Recent submissions
Приказ резултата 101-120 од 153
-
Modeli razredne discipline
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2007) -
Attitudes of the citizens of Serbia towards the goals of family upbringing / Stavovi građana Srbije o ciljevima porodičnog vaspitanja
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2007) -
A study on family-school cooperation based on an analysis of school documentation / Saradnja škole i porodice zasnovana na analizi školske dokumentacije
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2007) -
Saradnja škole i porodice
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2007) -
How to help a failing student / Kako pomoći neuspešnom učeniku
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2007) -
Understanding of subordinate clauses in the language of dysphasic children / Razumevanje zavisnih klauza u jeziku disfazične dece
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2007) -
The identity of an underachiever student as an outcome of social relations / Identitet neuspešnog učenika kao proishod društvenih odnosa
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2006) -
Problems and perspectives of children with special needs / Problemi i perspektive dece sa posebnim potrebama
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2006) -
Basic methodological preconditions for high quality research / Osnovne metodološke pretpostavke kvalitativnih istraživanja
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2006) -
Choosing school underachievement as a way to resist power / Opredeljenje za neuspeh u školi kao vid opiranja vršenju moći
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2006) -
Stereotypes in media and media literacy among young people / Stereotipi u medijima i medijsko opismenjavanje mladih
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2006) -
Value orientations of adolescents: Focus on personal and other people’s welfare / Vrednosne orijentacije adolescenata - usmerenost prema sopstvenoj dobrobiti i dobrobiti drugih
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2006) -
Metacognition in the process of education / Metakognicija u obrazovnom procesu
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2006) -
Student self-esteem and academic achievement / Samopoštovanje i školsko postignuće učenika
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2005) -
The role of encouragement in primary schools / Podsticanje kao vaspitna mera u osnovnoj školi
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2005) -
Nurturing talents and creativity in youth: Challenge to contemporary world / Podsticanje talenata i kreativnosti mladih - izazov savremenom svetu
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2005) -
Role of metacognitive processes in developing learning strategies / Uloga metakognitivnih procesa u razvijanju strategija učenja
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2005) -
Creativity, knowledge and school achievement / Kreativnost, znanje i školski uspeh
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2004) -
Does a successful teacher educate like a good parent / Da li uspešan nastavnik vaspitava kao dobar roditelj
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2004) -
Creating conditions for cooperative learning: Basic elements / Kreiranje uslova za kooperativno učenje: osnovni elementi
(Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2003)